Spg vedr. baghjulstrukket Celicamotor?
Fra : Pcman

Dato : 27-11-03 22:54

Hej Gruppe.
På vegne af en god ven har jeg følgende spørgsmål:
Hvad ved i om følgende motorer:
RA 40 XT
TA 22 ST
Vi vil gerne vide HK og ccm.
Hvad er en T3 blok?
Hvilken motor af alle baghjulstrukne Celicamotorer har flest HK?
Vi taler om årgang 1975 - 1982.
Mvh
Jarl
www.pcman.dk
--
Mail kan skrives privat via hjemmesiden

Fra : Paw Jensen

Dato : 28-11-03 07:00

> Hej Gruppe.
> På vegne af en god ven har jeg følgende spørgsmål:
> Hvad ved i om følgende motorer:
> RA 40 XT-2,0
> TA 22 ST-1,6 75 eller 108 hk
> Vi vil gerne vide HK og ccm.
> Hvad er en T3 blok?-mener du ikke en 3T ?
> Hvilken motor af alle baghjulstrukne Celicamotorer har flest HK?-I Danmark
en 18RG worldwide en 3T med turbo

Fra : Pcman

Dato : 28-11-03 07:53

Paw Jensen <Nospam@nomail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc6e455$0$95008$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Tak.

Takker igen.

Jooh, muligvis. Så meget er jeg ikke inde i det. Men kammien mener at den
hedder sådan. Hvad er specielt ved den motor?

Danmark
> en 18RG worldwide en 3T med turbo.

Det er nok den han mener. Okay. Tak for det hurtige og præcise svar.

Skulle vi mene.

Mvh
Jarl Olsen
www.pcman.dk
--
Mail kan skrives privat via hjemmesiden

Fra : Michael Olesen

Dato : 28-11-03 09:11

> På vegne af en god ven har jeg følgende spørgsmål:
> Hvad ved i om følgende motorer:
> RA 40 XT

1. generation R serie 1453 ccm R4 89hk/5000 rpm

> TA 22 ST

1. generation T serie 1407 ccm R4 113hk/6000 rpm

> Vi vil gerne vide HK og ccm.
> Hvad er en T3 blok?

Hvis du mener 3T, så betyder det 3. generation T serie 1770 ccm R4

Håber det hjælper

/Michael

Fra : Pcman

Dato : 28-11-03 12:54

Michael Olesen <nosp@m.ns> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bq6vq8$9a5$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> 1. generation T serie 1407 ccm R4 113hk/6000 rpm

> Hvis du mener 3T, så betyder det 3. generation T serie 1770 ccm R4

Hej Michael.
Det hjalp meget.
Jeg giver oplysningerne videre til min kammi. Han har gang i at lave en
gammel Toyota ræser.
Mvh
Jarl Olsen
www.pcman.dk
--
skriv privat til mig via hp...

Fra : Pcman

Dato : 01-12-03 11:01

> [...]
>
> 1. generation T serie 1407 ccm R4 113hk/6000 rpm

> Hvis du mener 3T, så betyder det 3. generation T serie 1770 ccm R4

Hej Michael.
Så kom jeg hjem igen.
Tak for svaret.
Ved du iøvrigt hvilken bil den 3T motor ligger i?
Med venlig hilsen
Jarl Olsen
www.pcman.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-11-03 13:07

"Pcman" <se.min@hjemmeside.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.

Hejsa

> Hvilken motor af alle baghjulstrukne Celicamotorer har flest HK?
> Vi taler om årgang 1975 - 1982.

Celica Supra 2,8 R6 havde svjh. 150Hk i 1982
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car