er vaskehaller farlige for min bil (Suzuki~
Fra : michelangelo

Dato : 27-11-03 22:20

Hejsa,

sidst jeg vaskede den (det var hos Metax) mødte jeg en taxichauffør,
der sagde at jeg skulle afmontere tagrælingen (eller hvad de sorte stænger
på bilens tag nu hedder),
da han før havde set vaskeautomater knække sådanne.
Har han bundet mig en røver på ærmet eller?

En anden ting....bilen blev ikke synderligt ren efter den vask, er det fordi
den har så mange lodrette
flader....eller er det metax der har en dårlig hal (hvor vasker i?)

Med venlig hilsen Lasse

Fra : Brizz

Dato : 27-11-03 22:28

> [...]
> på bilens tag nu hedder),
> da han før havde set vaskeautomater knække sådanne.
> Har han bundet mig en røver på ærmet eller?

Hvis det virkelig er tagrælingen han mener, altså dem der sidder fast i
taget så nej de skal blive siddende. Men hvis du har tagbøjler på så tag dem
lige af ja. Om de kan bøjes..tja. men tag dem af så børsterne har nemmere
ved at få fat.

> En anden ting....bilen blev ikke synderligt ren efter den vask, er det
fordi
> den har så mange lodrette
> flader....eller er det metax der har en dårlig hal (hvor vasker i?)

Vasker altid min egen i hånden da jeg mener det giver et bedre resultat.
Lastbilen vasker jeg i vaskehal og er ikke vildt tilfreds med resultatet men
gider sq ikke vaske den i hånden.

Mvh Brian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-11-03 22:42

On Thu, 27 Nov 2003 22:19:55 +0100, "michelangelo"
<essal@nospam.mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>på bilens tag nu hedder),
>da han før havde set vaskeautomater knække sådanne.
>Har han bundet mig en røver på ærmet eller?

Det ved jeg ikke om han har. Men her sidste gang at jeg kørte mine
forældres bil i vaskehal havde der lige været en audi igennem der havde
fået flået den bagerste spoiler helt af. Og det vel at mærke selvom at
spoileren havde siddet på fra starten af og ikke var eftermonteret.

Frygtede lidt for at mine forældres spoiler ville gå samme tur, men
heldigvis for dem, slap deres bil helskindet gennem bilvasken.

>En anden ting....bilen blev ikke synderligt ren efter den vask, er det fordi
>den har så mange lodrette
>flader....eller er det metax der har en dårlig hal (hvor vasker i?)

Tja den lokale Uno-X vask eller Metax vask i Fredericia klarer skam fint
jobbet med at gøre bilen fuldstændig ren.
Flemming Jacobsen

Fra : michelangelo

Dato : 29-11-03 11:29

Tak for svarene ..... jeg kører med sindsro til Metax idag

Med venlig hilsen Lasse