Centrallås i Fiat Brava
Fra : KL

Dato : 27-11-03 17:40

Hej
Håber nogen kan hjælpe mig, har en fiat brava hvor jeg gerne vil have lavet
centrallåsen fjernbetjent.
Har købt et sæt centrallåse m. fjernbetjening i Thansen og skal nu have
koblet sættet sammen med den orginale centrallås uden fjernb.
Er dette muligt ?
Er der nogen der kan give en beskrivelse af hvilke ledninger man skal koble
sammen, og hvor boksen til den orginale centrallås er placeret...

På forhånd Tak
KL

Fra : Paw Jensen

Dato : 27-11-03 21:02

Centrallåsen i din bil er stelstyret.
Du kan koble dig ind på ledningerne under sikringerne.
De 2 du skal finde er hvid og blå.

Paw

UNIQ-Import