Bilstein dæmpere
Fra : Torben Scheel

Dato : 27-11-03 12:59

Jeg har lige købt et sæt Bilstein Sprint, og på de bagerste er der blå
plast"regnfrakker" på, men ikke de forreste. Er det normalt?

vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 13:38

> Jeg har lige købt et sæt Bilstein Sprint, og på de bagerste er der blå
> plast"regnfrakker" på, men ikke de forreste. Er det normalt?

Det mener jeg! :)

Jeg har billeder af mine Bilstein Sprint som de så ud da jeg købte dem...
ser lige om jeg kan finde dem når jeg engang får tid til at komme hjem :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Special

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-11-03 17:23

> Jeg har lige købt et sæt Bilstein Sprint, og på de bagerste er der blå
> plast"regnfrakker" på, men ikke de forreste. Er det normalt?

De forreste sidder vel beskyttet inde i fjederbenet.

Niels

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-11-03 10:34

"Niels Bengaard" <bengaard@hotmail.com> wrote in message

> De forreste sidder vel beskyttet inde i fjederbenet.

Nøh - ikke mere end de bagerste. Der er kapper på de originale - så dem
førte jeg over da jeg monterede i går aftes. Ser iøvrigt ikke helt tosset ud
med 40mm sænkning - men lidt spøjst helhedsindtryk, da jeg kun nåede de
forreste - den har det ondeste 70'er look, og jeg blænder med garanti ikke
nogen

Jeg må ha' taget et billede inden de bagerste kommer på.

vh
Torben