Hjælp til 91er BMW E36
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-03 03:54

Hejsa

Nogen der ved hvad flg fejl skyldes:

Selvom der ikke er tænding på bilen og lyskontakten er slukket, har bilen
instrumentlys og nummerpladelys på, hvis man fjerner den sikring (nr 7)som
slukker de 2 lys, er der ikke lys i højre baglygte og højre pos.lys, når man
tænder lyset.

Nogen der kan komme med en ide til hvor man skal starte med fejlsøgningen,
andet end nede hos det lokale Bosch værksted ???

Pft
/Mic

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-11-03 04:05

"2860" <mic(at)inbound.dk> skrev

> [...]
>

> Nogen der kan komme med en ide til hvor man skal starte med
fejlsøgningen,
> andet end nede hos det lokale Bosch værksted ???

Et diagram vil være en RIGTIG god ting at begynde med.

Men fra toppen at hovedet vil jeg nævne 2 fejl:

Et hængende kørelysrele, prøv at frakoble det helt, eller fjerne
forsyningen til det.

Og en defekt lyskontakt, prøv at frakoble den helt.

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-03 14:46

> Et diagram vil være en RIGTIG god ting at begynde med.

Evt en der kan være behjælpelig med et diagram eller et link, hvis det
findes på www.

/Mic