lift til bil
Fra : martin nielsen

Dato : 25-11-03 10:43

hvor kan man købe sådan en henne ? og hvad er prisen ?
jeg mener ikke en lift på en bil men en lift der kan løfte biler som de har
på værksteder med en grav osv...

martin......

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-11-03 10:51

www.mrl.dk har vist nogle til salg.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Michael Olesen

Dato : 25-11-03 11:06

"martin nielsen" <o@o.com> skrev i en meddelelse
> hvor kan man købe sådan en henne ? og hvad er prisen ?
> jeg mener ikke en lift på en bil men en lift der kan løfte biler som de
> [...]

søg f.eks. på http://www.dba.dk på f.eks. "stenhøj lift" hvis du vil have
dem brugt, pris ca. 10.000 kr +/-

hvis du vil have dem fra nye, så kig på
http://www.stenhoj.dk/Autolift/forside/main.html og ring skriv til dem...

/Michael

Fra : Michael Olesen

Dato : 25-11-03 11:08

"Michael Olesen" <nosp@m.ns> skrev i en meddelelse
> "martin nielsen" <o@o.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ups... forkert link :o/
her er det rigtige
http://www.stenhoj.dk/Autolift/forside/menu/lift.htm

/Michael

Fra : peter

Dato : 25-11-03 12:12

"> > søg f.eks. på http://www.dba.dk på f.eks. "stenhøj lift" hvis du vil
have

Har haft en som jeg gav ca. 15000kr for og den var næsten ikke brugt(Var
fuldstændig som ny).

Solgte den igen efter ca. 2 år og fik næsten samme pris. Og jeg havde brugt
den meget og den var ikke så pæn igen.

Så udover det er en super lift holder den altså også prisen

Fra : Troels Pedersen

Dato : 25-11-03 20:40

martin nielsen wrote:
> hvor kan man købe sådan en henne ? og hvad er prisen ?
> jeg mener ikke en lift på en bil men en lift der kan løfte biler som
> de har på værksteder med en grav osv...

Lige meget om det er ny eller brugt så gå efter Stenhøj... Det er dansk
kvalitet!

Jeg kan anbefale en Mascot 1.32 til billig penge eller den lidt dyrere
Maestro 2.32 som begge løfter 3,2 ton. Jeg har efterhånden testet et par
tusind af disses elektriske styringer.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0I DOHC