Hjælp min blæser i min Mazda 626 er død :o~
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 09:17

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Mazda 626. Min blæser i bilen vil
periodisk ikke kører. Jeg har prøvet med en anden motor, samt den blæser
modstand som sidder ved motoren men intet hjalp .... Er der nogen der har
et forslag inden jeg rykker hele bilen fra hinanden....
På forhånd tak
Mvh Anders Nielsen

Fra : David Bjergsø

Dato : 25-11-03 11:54

<Anders Nielsen> wrote in message
> [...]
har
> et forslag inden jeg rykker hele bilen fra hinanden....

Hej Anders,

Jeg har lige været samme historie igennem på min audi, og efter at have
prøvet motor og blæsermodstand, fandt jeg ud af at det var selve
drejeknappen til diverse trin, der var irret til, så købte jeg en ny hos en
hugger for 50 kr, og vupti..... :)

/David