Læderovtræk til rat
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-11-03 06:49

Hej i gruppen

Da det er praktisk talt umuligt at få fat i et +org. læderrat til
Alfaen (156er), er jeg så småt begyndt at overveje, om det mon er
muligt at få en form for læderovertræk på mit nuværende trærat. Nogen,
der ved, om dette kan lade sig gøre, og har en idé om resultatet?
Eventuelt et link til producenter...

\Mandal

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 08:24

On Thu, 20 Nov 2003 06:48:41 +0100, "Brian Fisker [8900]"
<MandalKLIPVAEK@edb.dk> wrote:

>Da det er praktisk talt umuligt at få fat i et +org. læderrat til
>Alfaen (156er)

Umuligt? - man har det da hos Alfa Romeo til 3.000 kr
www.jensen-auto.dk

>er jeg så småt begyndt at overveje, om det mon er muligt at få en
>form for læderovertræk på mit nuværende trærat. Nogen,
>der ved, om dette kan lade sig gøre, og har en idé om resultatet?

Jeg mener ikke, det er en brugbar løsning...

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
www.cuoresportivo.dk/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=10

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-03 08:55

> /Mogens
> '95 Alfa Romeo 164 Q4

www.cuoresportivo.dk/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=ge
tit&lid=10

Fedt klip.
Gad godt vide hvad pointen er.
1) En Alfa-ejer kan ikke undvære sin kære Alfa.
2) Ingen parkeringspladser.
3) En form for tyverisikring, da bilen jo er under konstant opsyn.
4) Nå nej, det var jo reklame for radioen........

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 08:59

On Thu, 20 Nov 2003 08:55:18 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>3) En form for tyverisikring, da bilen jo er under konstant opsyn.
>4) Nå nej, det var jo reklame for radioen........

Der går faktisk lidt tid, inden 10-øren falder... :)
Er det godt eller skidt for reklamen?
Det er godt, fordi man ser den igen og igen, IMO.

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-03 09:15

> Der går faktisk lidt tid, inden 10-øren falder... :)
> Er det godt eller skidt for reklamen?
> Det er godt, fordi man ser den igen og igen, IMO.

Jeg synes det er en god reklame.
1) Den sætter de små grå i sving.
2) Du bliver nødt til at koncentrere dig om reklamen.
3) Der er ikke en overvægt af letpålædte individer, noget som jeg synes er
på vej til at ødelægge reklamernes evne til at fange opmærksomheden.

Der er også noget som jeg først kommer til at tænke på nu.
Bilen er ikke et hi-tech monster med 10-12 cylindre og xxxx heste.
Så ville den også falde til jorden, da bilen ville dominere.

Alt i alt en god reklame, IMO.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (til daglig dog tog)

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 13:40

"Mogens Knudsen" <mailto:dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Læderovtræk til rat"

> Umuligt? - man har det da hos Alfa Romeo til 3.000 kr
> www.jensen-auto.dk

Okay - omformulering. Umuligt at få hos autoophugger (= for menneskepenge) ;) 3000
kr. er sgu mere, end jeg vil ofre på det læderrat. Så er det nuværende trærat fint
nok...

> Jeg mener ikke, det er en brugbar løsning...

Okay, var nu også bare en idé, der dukkede frem, lige inden jeg faldt i søvn
igår :D Jeg må vare mig med tålmodighed, indtil en midtjydsk autoophugger får en
brugbar 156er i sin stald :D

\Mandal

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.148.74)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 14:00

On Thu, 20 Nov 2003 13:39:51 +0100, <Brian Fisker [8900]> wrote:

> [...]
>kr. er sgu mere, end jeg vil ofre på det læderrat. Så er det nuværende trærat fint
>nok... Okay, var nu også bare en idé, der dukkede frem,

Har du prøvet på "ebay" - Tom C køber jo alt muligt, dér...

/Mogens

Fra : Michael Olesen

Dato : 20-11-03 14:18

> [...]
;) 3000
> kr. er sgu mere, end jeg vil ofre på det læderrat. Så er det nuværende

Jeg har set et bilxperten har nogle skædersyede lædderbetræk til en hel
masse bilmodeller - der skulle følge en masse brugsforvirring med hvordan
man sætter det på - og det ser vældig pænt ud på billederne

Jeg kan ikke lige finde et link til dig på deres hjemmeside - men i deres
katalog (som jeg nakkede i Herning til bilmessen) der er der eks. på hvordan
de ser ud...

/Michael