ridsede fælge
Fra : Hjalte

Dato : 19-11-03 15:05

jeg har et sæt alufælge på min bil.
Desværre er de blevet lidt ridsede efter et par
"kantstens-parkeringer".

Kan man gøre noget så de bliver pæne igen?
Det er ikke noget slemt, bare et par små-ridser...

---
Med venlig hilsen.
Hjalte, der kører i en galant GLSi fra '93.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-11-03 15:46

"Hjalte" <hjalte@reloaded.detteherskalfjernes.vedsvar.dk> wrote in message
> jeg har et sæt alufælge på min bil.
> Desværre er de blevet lidt ridsede efter et par
> "kantstens-parkeringer".
>
> Kan man gøre noget så de bliver pæne igen?
> Det er ikke noget slemt, bare et par små-ridser...

Det kan ikke betale sig medmindre det er nogle kostbare 16 " ellers 17" og
op.
Det er ganske kostbart at få den glasblæst og malet igen.
Jeg undersøgte det for ikke så længe siden ved en automaler og det var
beskeden jeg fik.
Mener enda det var uden kvitering jeg spurgte til.

Så lev med det eller køb en ny fælg :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : flemming

Dato : 19-11-03 17:40

Vi laver fælge for 500 kr
Dækket skal være afmonteret

--
BR
Flemming

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbb821a$0$69909$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-11-03 18:20

"flemming" <fjern_hamselv1@t-online.de> wrote in message
> Vi laver fælge for 500 kr
> Dækket skal være afmonteret

Hvor grelt skal det være før prisen fortsat er 500? - eller er det en fast
pris?
Jeg tænker især på hvis nu den har kysset en kantsten f.eks.
Er det sådan hele fælgen bliver malet om eller?

Fra : flemming

Dato : 20-11-03 00:33

Det er en fast pris under normale forhold
har fælgen deltaget i paris dakar rallyet kan det godt blive lidt mere

Fælgen bliver i de fleste tilfælde malet helt
ridser og hakker bliver fjernet

--

meddelelse news:3fbbd356$1$70013$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...