Hjælp SUND GOLF2 GTD motor med lav kmtal S~
Fra : kim014

Dato : 18-11-03 16:24

Skulle nogen her i forumet have kendskab til en rigtig god Golf 2 1991
1,6 turbodieselmotor med lavt km tal , vil jeg meget gerne have oplysning
, ligeledes søges GTD T4 5trins gearkasse også i god stand.
Jeg søger her fordi jeg synes det er svært at købe brugt motor hos hugger,
da de sjælden ved ret meget om motoren
Mvh. Kim

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-11-03 16:41

On Tue, 18 Nov 2003 16:23:45 +0100, "kim014" <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
>, ligeledes søges GTD T4 5trins gearkasse også i god stand.
>Jeg søger her fordi jeg synes det er svært at købe brugt motor hos hugger,

Sydpå får du smidt en hel Golf 2 TD i nakken for 500 euro - og så kan
du endda ofte prøve bilen inden købet !
www.mobile.de - www.autoscout24.de

/Mogens