Erfaring med Caberg J1 Plus hjelm??
Fra : Per Pedersen

Dato : 16-04-01 19:09

Har du en sådan hjelm er jeg meget interesseret i at høre om den. Er der
noget der går i stykker, er der noget der i brug er upraktisk, er der meget
støj osv.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Fer

Dato : 16-04-01 20:15

Hejsa...

Jeg har en caberg Just one... Herlig hjelm til pengene... den støjer ikke
vildt meget.. men absolut heller ikke så stille som en hjem til 4K!!

Den har holdt i et lille år... dagligt brugt.... også vinter (men den ruster
nok ikke *g*)

God hjelm er min vudering... har dog ikke prøvet hastidheder over 140 med
den... (ja ja.. det er jo en 125ccm'er *g*)

mvh Tommy Fer
Yamaha TDR 125

Fra : Spuck

Dato : 16-04-01 22:15

> [...]
>
> God hjelm er min vudering... har dog ikke prøvet hastidheder over 140 med
> den... (ja ja.. det er jo en 125ccm'er *g*)

Jeg har også en Caberg j1 plus, og kan også kun sige at jeg er tilfreds med
den. Det er en billig hjelm, men jeg synes at den er helt ok.
Hvad hastigheder over 140 angår, er den også ok

Søren
Suzuki Impulse