406 der mangler blink ved oplukning.
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-11-03 17:57

Hej.
Min Peugeot 406 fra 97 har ikke blinkfunktion ved brug af centrallåse
systemet.
Kan det mon laves?
Erik

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-11-03 18:11

"Erik M. Nielsen" <406er@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Min Peugeot 406 fra 97 har ikke blinkfunktion ved brug af centrallåse
> systemet.
> Kan det mon laves?

Har der været det før? Min forældre 406 havde det heller ikke...

Venligst

Fra : Brian Binnerup

Dato : 17-11-03 18:18

> Har der været det før? Min forældre 406 havde det heller ikke...

Nej - det tvivler jeg på.

Jeg var på vej til at svare det samme som dig da det gik op for mig at han
måske bare gerne ville have det..

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-11-03 18:40

"Brian Binnerup" <brian@NOSPAMbinnerup.dk> wrote in message

> Nej - det tvivler jeg på.
>
> Jeg var på vej til at svare det samme som dig da det gik op for mig at han
> måske bare gerne ville have det..

Ja tak - be om

Fra : Brian Binnerup

Dato : 17-11-03 19:06

> Ja tak - be om

Jeg ved ikke hvordan?

Vores tidligere 406'er havde det heller ikke, men jeg syntes nu ikke det var
noget problem - det kan godt være den ikke blinker - men det lyder da så
højt så man ikke kan være i tvivl..

Nej - 307'eren blinker - det er jeg ligeglad med, men den har en FED ting
når svigermor er blevet sat til at hente noget i bilen, og man så trykker på
"lås" bedst som hun hiver i håndtaget, og bilen giver et ordentligt dyt
fordi den allerede er låst....

Det har også et par gange været mega effektivt når folk har svært ved at
forstå at man ikke står og læser sig op af andres biler

Så du skulle tage og få lavet så den kan dytte på kommando - det er
sjovere....

Uanset manglen på dyt eller ej, så savner jeg kraftigt den bil - det var en
'97 - og nøj hvor var den dejlig - ville købe en på stedet igen hvis det
ikke var fordi jeg har lovet mig selv aldrig at ville have en sedan igen.
Man bliver så penippengryn når man må ringe til sin mor og få hende til at
samle en op i en Mazda 323 sammen med det puslebord man har købt fordi det
bare ikke KAN komme ind i bilen - samtidig med at man kan konstatere at man
1 måned for inden havde en 106'er hvor dette intet problem var....

Mvh

Brian Binnerup

Fra : Paw Jensen

Dato : 17-11-03 19:34

Brug signalet til centrallåsemotorerne til at trække et relæ, som lægger
plus på blinklysledningerne.
Husk enten at bruge et 87b relæ, bruge 2 relæer, eller dele ledningen med 2
dioder.

Paw
UNIQ-Import

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-11-03 20:22

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> wrote in message
> [...]
> plus på blinklysledningerne.
> Husk enten at bruge et 87b relæ, bruge 2 relæer, eller dele ledningen med

Hej. Det prøver jeg.

Erik