græsslåmaskine
Fra : Hanne Jensen

Dato : 16-04-01 19:16

Jeg har arvet en major plæneklipper årgang 93, jeg er i tvivl om hvilken
slags benzin jeg skal bruge ? mon der er nogen som kan hjælpe mig?
Hanne

Fra : Calle

Dato : 16-04-01 21:10

Hej

Jeg vil påstå at den er ligeglad. Det er min ihvertfald.

Calle

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-04-01 21:48

Calle skrev:

>Jeg vil påstå at den er ligeglad. Det er min ihvertfald.

Om det er olieblandet eller ej?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 19-04-01 19:24

"Hanne Jensen" <pollo@os.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har arvet en major plæneklipper årgang 93, jeg er i tvivl om
hvilken
> slags benzin jeg skal bruge ? mon der er nogen som kan hjælpe mig?

En Major kan som de fleste andre køre på alle typer benzin, bare det kan
brænde.
Husk at skifte olien inden du starter sæsonen (SAE 30)
--
Mvh.
Henning L.Andersen