kobling på en Fiesta med aut. gearkasse
Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-11-03 02:08

Jeg har en Fiesta med Auto. gear, som har det problem at når den er kold, så
har den tilbøjligheder til at gå istå, når man sætter den i D, mens der
ikke er noget problem med bakgearet.

Scaniadam kan ikke finde fejlen, selvom de har haft den inde adskellige
gange, nu tænker jeg så på, hvad sider der af kobling i sådan en maskine?

Det er ikke en alm. auto-gearkasse, det er en med trinløs udveklsning.

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / reralistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | fram til motorvejbyggiet blev påbegyndt