gruppe til køb salg af biler
Fra : JHB

Dato : 15-11-03 03:39

Findes en sådan eller er det mon tilladt/ildeset hvis man poster en annonce
her .... vil helst undgå 100 sure svar på at det er forkert gruppe

JHB

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-11-03 03:51

On Sat, 15 Nov 2003 03:39:21 +0100, "JHB" <jhb2610@hotmail.com> wrote:

>Findes en sådan

dk.marked.fritid.bil

/Mogens

Fra : claus og helle

Dato : 15-11-03 08:47

Hvorfor har jeg ikke nogen der hedder sådan ?

--
Opel Senator 3,6 l

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-03 09:00

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev :

>Hvorfor har jeg ikke nogen der hedder sådan ?

Måske du trænger at opdatere din gruppeliste ?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-11-03 09:33

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse
> Hvorfor har jeg ikke nogen der hedder sådan ?

Det er måske fordi den hedder news:dk.marked.PRIVAT.bil

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home19.inet.tele.dk/perbeer/perbeer/index.htm

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-11-03 09:36

On Sat, 15 Nov 2003 09:33:28 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Det er måske fordi den hedder news:dk.marked.PRIVAT.bil

LOL - chck lige tidspunktet på min posting

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-11-03 09:42

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i
en meddelelse

> LOL - chck lige tidspunktet på min posting

Ja jeg så det godt

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-11-03 10:18

Per Beer Hansen wrote:
> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i
> en meddelelse

> Ja jeg så det godt

....hvad er der nu galt i at stå tidligt op?
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-11-03 10:21

On Sat, 15 Nov 2003 10:18:04 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

>...hvad er der nu galt i at stå tidligt op?

Intet, det har blot indflydelse på een...
Se John S forleden

/Mogens

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-11-03 13:28

Mogens Knudsen wrote:

> Intet, det har blot indflydelse på een...
> Se John S forleden

....nå, det fortoner sig i tågerne...(har de sidste dage hygget mig med
formatering af min gamle 98'er)...
Hans

Fra : JHB

Dato : 15-11-03 04:18

Mange tak vil kigge lid i den så

JHB

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-11-03 12:48

On Sat, 15 Nov 2003 03:39:21 +0100, "JHB" <jhb2610@hotmail.com> wrote:

>Findes en sådan eller er det mon tilladt/ildeset hvis man poster en annonce
>her .... vil helst undgå 100 sure svar på at det er forkert gruppe

I denne gruppe vil du ikke få sure svar på en salgsannonce, men du skal
nok regne med, at du blive nødt til at sælge din bil for et par
skumfiduser og brugte bananer.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : JS

Dato : 15-11-03 13:06

> I denne gruppe vil du ikke få sure svar på en salgsannonce, men du skal
> nok regne med, at du blive nødt til at sælge din bil for et par
> skumfiduser og brugte bananer.

En 'brugt' banan, hmm.
Der er nok en der set "Go' røv og go' weekend" i går