bil køb hos starmark.dk (Herredsvej
Fra : Frank Nielsen

Dato : 14-11-03 22:46

½løj der...

Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring/oplevelser med at
købe (brugte)biler hos www.starmark.dk (Herredsvej 30, 7100 Vejle). De
har jo nogen lækre biler, men jeg har tidligere kun købt helt nye biler
og derfor ingen erfaring med brugte. Og man høre jo så meget om brugt
bils forhandlere....

Cheers Frank

--
Regards, Frank
(remove nospam. from domain for mailing)

Fra : flemming

Dato : 14-11-03 23:11

Det er en seriøs handler

--
BR
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 23:20

> BR
> Flemming
> www.kvik-rep.com
> Padborg/ Flensburg

Hov det var da et imponerende stykke håndværk du linker til. Desværre er
billederne ikke så store at man kan helt vurdere kvaliteten.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK