Køb af Castrol 5W-40 motor olie?
Fra : IN

Dato : 14-11-03 12:10

Hvor kan subj. købes?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-03 12:20

Hej!

IN wrote:

> Hvor kan subj. købes?

Skal det specifikt være Castrol? T-Hansen fører den så vidt jeg ved, men du får
lov til at betale en del for den.

Personligt har jeg købt en anden mærkevare 5W40 fuldsyntetisk i Bilka til 179,-
for 4 liter :) Mener det var Shell...

Fra : IN

Dato : 14-11-03 12:25

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message

> Skal det specifikt være Castrol?

næh, ikke nøvendigvis, har bare hørt at der skulle være gode erfaringer med
netop Castrol.

> T-Hansen fører den så vidt jeg ved, men du får
> lov til at betale en del for den.

ok.

> Personligt har jeg købt en anden mærkevare 5W40 fuldsyntetisk i Bilka til
179,-
> for 4 liter :) Mener det var Shell...

ok, er det noget de har nu, eller var det på tilbud?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-03 12:49

Hej!

IN wrote:

> 179,-
>
> ok, er det noget de har nu, eller var det på tilbud?

Det er når der er tilbud. Jeg købte 4 dunke :)

Det varer næppe længe før Bilka har "fødselsdag" e.lign. igen...

Fra : claus b. p.

Dato : 14-11-03 12:31

"IN" <no@spam.com> wrote in message
> Hvor kan subj. købes?

Hvid du eller nogen du kender har kort dertil, kan Castrol GTX købes i LIC.
Der er det heller ikke dyrt. (Lærernes Indkøbscentral)
/Claus

Fra : Aksel

Dato : 14-11-03 22:58

"IN" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan subj. købes?

Bilka har Shell olie til meget rimelige priser i denne uge, jeg mener det er
179 for 10W40 halvsyntetisk og ca. 250 for helsyntetisk.

Hilsen Aksel