Toyota Camry efterlysees
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 20:21

Efter en uheldig bilhandel efterlyses en ældre toyota camry hermed. Årgang
1986. på km tæller står der ca 170-175000 nu

Særlige kendetegn:

Rust i massevis - i dørbunde og ved bagnummerplade især.
Begge forskæme er udskiftet til sorte med brune "pletter" - resten af bilen
er blå.
Kører sandsynligvis rundt med stor stjerne i forruden (medmindre dette er
lavet)

Lydpotten er defekt. - medmindre det er lavet.

Bilen kører sandsynligvis rundt et sted på sjælland, og blev solgt for 1½
mdr til en person som opgav falsk navn + adr + tlf, og den er endnu ikke
omreg!

Hvis du mener at have set/hørt en sådan køre rundt i nabolaget hører jeg
gerne om det

Nogen der ellers ved hvad man kan gøre - det er lidt pinligt da det er en
ven jeg har solgt den for og nu står han med håret i postkassen...!

Fra : Leonard

Dato : 13-11-03 20:39

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Særlige kendetegn:

Reg.-nr. ?
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : NIL

Dato : 13-11-03 20:43

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse

> Reg.-nr. ?
> --
> Leonard
> http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Hmm..ja...et registreringsnummer kunne være ret nyttigt!

NIL

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-11-03 20:45

On Thu, 13 Nov 2003 20:43:08 +0100, "NIL" <nilau4@yahoo.dk> wrote:

>et registreringsnummer kunne være ret nyttigt

Hvornår har du/I sidst set en blå Camry fra '86?

/Mogens

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 20:52

Jeg kan desværre ikke huske det mere - og han fik jo reg attest med ;(

Men jeg har fundet frem til på nettet at den er i kirke-hyllinge området!

Spørgsmålet er hvor? Nogen her fra det område?

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 21:00

Jeg udlover hermed 1 kasse juleøl til den dernæste gang ser den i
kirkehyllinge at følge efter den snuppe adressen og maile mig. Evt når blot
du lufter hun og går forbi indkørslerne - der kan ikke være ret mange
camryer i kirke hyllinge...!

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 21:01

Den larmer en del - naboer - eller hele vejen den bor må være træt af
den....! og lagt mærke til den...!

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 21:46

Nrplade US 58 098 er nu funder frem og den skulle efter sigende være
placeret inden for dette område:

http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?spshow=0&vnr=&hnr=&pn
r=&sort=&knr=&bynavn=&virk=&mapserial=617636095%7C617487657%7C68164726%7C683
50274%7C641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C500%7C400%7C100000%7C1
00000%7C68257500%7C617561876%7C0%7C%7C%7C0%7C1%7C0%7C0%7C0%7C0%7C2%7Cff0000%
7C0%7C0%7C0%7C0%7C0&mapnav=e&mapnavfac=95&stepinout=&zfac=8&z=zp

Undskylder det lange link - men det virkede ikke med shorter....

Endvidere har jeg postet billeder i binaer motor af bilen . Er her en i nær
afstand som gider tjekke om den holder der???

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-03 21:52

kan du ikke komme med nogle vejnavne eller noget den sider på krak.dk at den
er overbelastet ???

Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-03 21:56

> kan du ikke komme med nogle vejnavne eller noget den sider på krak.dk at
den
> er overbelastet ???
>
> Martin

never mind har fået det til at virke

var han brugt bil forhandler ham du solgte til ???? der ligger nemlig sådan
en der ude

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 22:03

Det ved jeg ikke om han var - en anden siger at der holder 30-50 meget
dårlige biler derude - heraf nogle med plader. så det ka da godt være han er
små-forhandler eller hjemme-ophugger...

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 22:04

fino

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-11-03 21:21

> [...]
> blev solgt for 1½ mdr til en person som opgav falsk navn
> + adr + tlf, og den er endnu ikke omreg!

Har du ikke en slutseddel/salgsaftale på handelen ?
I så fald skulle du kunne gå ned på motorkontoret og afmelde bilen i dit
navn.

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere - opdateret 5/11-03

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-03 21:39

HEjsa

SKal prøve at kigge efter den bor i området og køre gennem kirke hyllinge
hver dag

MArtin

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 22:10

Du kan ikke vejnavnet vel? eller forhandler-firma-navn vel?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-03 22:23

> Du kan ikke vejnavnet vel? eller forhandler-firma-navn vel?

kan sq ikke huske navnet men han ligger ud til karlebyvej men han står godt
nok ikke på degulesider.dk men jeg kan køre forbi imorgen når jeg er på
arbejde og kigge det er ikke ret langt her fra

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 13-11-03 22:31

Super! Såtjek lige nrpladen: US 58 098

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-03 22:45

> Super! Såtjek lige nrpladen: US 58 098

skal jeg gøre

Martin

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 12:02

Var det den? (Venter spændt)

Fra : NIL

Dato : 13-11-03 23:06

> Super! Såtjek lige nrpladen: US 58 098
> "Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> godt

Hej Kenneth...

Det er bedst, hvis du svarer UNDER de andre indlæg. Det gør det nemmere for
alle.

Hilsen
NIL

Fra : Thomas

Dato : 14-11-03 13:48

Vi MÅ have afslutningen på denne historie.

Fra : Sputnik

Dato : 14-11-03 14:10

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 14:36

Ja jeg skal nok give den... vi venter på Martins observationer....

Fra : Olesen

Dato : 14-11-03 15:17

> [...]

> lavet)
> Lydpotten er defekt. - medmindre det er lavet.

MÅske det var heldigt, du slap af med den

> - det er lidt pinligt da det er en
> ven jeg har solgt den for og nu står han med håret i postkassen...!

Årh ja..så var den jo værre..men hvad med beløbet ?
Den må ha' været under 0-grænsen..

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 15:58

Ja meget var den ikke værd - men det er mere det med forsikring og
vægtafgift.... Nogen der ved hvornår martin kommer hjem?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-03 19:37

> vægtafgift.... Nogen der ved hvornår martin kommer hjem?

JA det ved Martin

han er nemlig lige kommet hjem-(lorte lang dag)

Har været ude en tur på karlebyvej men det var desværre blevet ret mørkt og
da jeg ikke lige vil luske ind på andre mennesker egenmærke efter mørkets
frembrud, må jeg bede dig om at vente lidt endnu. men fik et par ideer til
at den måske nok kunne være derude der er en del ejendomme med indtil flere
gamle biler. Regner med at køre en tur derud i morgen og kigge igen

MArtin

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 20:25

OK 1000 takker

Jeg må væbne mig med tålmodighed - kan godt forstå du ikke vil "luske rundt"
i mørket... ;)

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-03 16:32

> OK 1000 takker
>
> Jeg må væbne mig med tålmodighed - kan godt forstå du ikke vil "luske
rundt"
> i mørket... ;)

Héjsa

HAr været ude og kigge igen idag men har ikke set noget til en Camry, så en
hel del gamle biler men sq ikke lige en camry, men det kan jo også være at
den har væert ude og køre mens jeg var der ude og kigge, men skal nok holde
øjne og øre åbne har også bedt et par kammerater om at kigge efter den

Martin

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 15-11-03 17:29

Jeg har personligt DD også været på stedet. Jeg var endda inde og tale med
"folkene" på det pågældende værksted. De lød umiddelbart heller ikke til at
kende noget til en Camry.. Altså må den have en anden adresse i området.
Efter sigende kører den daglit i området så den må da være til at finde.
Gider du følge den hvis du støder på den en dag og tage adressen? Så skal
jeg nok selv hente de plader...

ar også en tur i vellerup sommerby + kyndeløse og lure men der var heller
ikke bonus....

Takker for hjælpen alligevel....

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-03 17:38

> [...]
> jeg nok selv hente de plader...
>
> ar også en tur i vellerup sommerby + kyndeløse og lure men der var heller

Det skal jeg gøre......

hvis den køre her .. har den fået lavet potten ???? det ville jo gøre det
lidt nemmere at høre den

MArtin