/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
TV 2-censur på reklame mod fartbøller
Fra : Vestman


Dato : 13-11-03 16:28

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=376556/

"TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen ikke vil
bringe et tv-spot med unge fartbøller.
Beslutningen om ikke at sende reklamefilmen 'Dead Man Walking' møder kritik
fra flere kanter, herunder fra TV 2's andre annoncører, skriver MediaWatch.
Synoptiks marketingdirektør, Sanna Suvanto-Harsaae, skriver i en e-mail, at
hun er bekymret over TV 2's beslutning om ikke at vise filmen. TV 2's salgs-
og marketingdirektør Flemming Rasmussen undrer sig over kritikken. Han
forklarer, at TV 2 kun vil hjælpe annoncører og ikke skabe restriktioner.
Reklamebureauet Leo Burnett har produceret filmen for Rådet For Større
Færdselssikkerhed."

-----

Bare til orientering...


--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



 
 
Fly Christensen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Fly Christensen


Dato : 13-11-03 16:35

On Thu, 13 Nov 2003 16:27:34 +0100, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=376556/
>
>"TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen ikke vil
>bringe et tv-spot med unge fartbøller.

Jeg er snart træt af det udtryk: "unge fartbøller". Det er igen ensidigt
på farten. Tag hellere fat på de unge og gamle _trafik_bøller.

>Beslutningen om ikke at sende reklamefilmen 'Dead Man Walking' møder kritik
>fra flere kanter, herunder fra TV 2's andre annoncører, skriver MediaWatch.
>Synoptiks marketingdirektør, Sanna Suvanto-Harsaae, skriver i en e-mail, at
>hun er bekymret over TV 2's beslutning om ikke at vise filmen.

Hvad fanden blander SynOptik sig i det for? Skal TV2 også blande sig i,
hvad SynOptik laver?

>TV 2's salgs-
>og marketingdirektør Flemming Rasmussen undrer sig over kritikken. Han
>forklarer, at TV 2 kun vil hjælpe annoncører og ikke skabe restriktioner.

Den skal jeg liige have skåret ud i pap.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Peter Weis (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 13-11-03 18:25


"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
news:bce7f4c8841360a6923760e39c666113@news.teranews.com...
> On Thu, 13 Nov 2003 16:27:34 +0100, "Vestman"
> <vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:
>
> >http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=376556/
> >
> >"TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen ikke
vil
> >bringe et tv-spot med unge fartbøller.
>
> Jeg er snart træt af det udtryk: "unge fartbøller". Det er igen ensidigt
> på farten. Tag hellere fat på de unge og gamle _trafik_bøller.

Klippet (se linket Bjørn opgiver nedenfor) nævner ikke selv fartbøller. Den
må stå for Berlingskes (journalisters) regning. Klippet nævner fart,
spiritus og manglende brug af sele.
Jeg synes i øvrigt ikke det er særligt godt.

> >Beslutningen om ikke at sende reklamefilmen 'Dead Man Walking' møder
kritik
> >fra flere kanter, herunder fra TV 2's andre annoncører, skriver
MediaWatch.
> >Synoptiks marketingdirektør, Sanna Suvanto-Harsaae, skriver i en e-mail,
at
> >hun er bekymret over TV 2's beslutning om ikke at vise filmen.
>
> Hvad fanden blander SynOptik sig i det for? Skal TV2 også blande sig i,
> hvad SynOptik laver?

Synoptik blander sig vel 1) fordi de er blevet spurgt og 2) af frygt for
annoncecensur.
Hvis Synoptik køber annonceplads, vil de formodentlig have lov at bringe
deres egne budskaber og ikke TV2s budskaber.

> >TV 2's salgs-
> >og marketingdirektør Flemming Rasmussen undrer sig over kritikken. Han
> >forklarer, at TV 2 kun vil hjælpe annoncører og ikke skabe restriktioner.
>
> Den skal jeg liige have skåret ud i pap.

Det vil Synoptik og Rådet for Større Færdelssikkerhed nok også gerne.

mvh
Petert



Ukendt (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-11-03 16:45


"Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb3a2f3$0$27459$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> "TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen
ikke vil
> bringe et tv-spot med unge fartbøller.

Dagbladet Børsen bragte nyheden i går.

Du kan se filmen her (ved ikke om det kræver password):

http://borsen.dk/nyheder/webtv/

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Mark Sandberg (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 13-11-03 18:48


"Bjørn Jørvad" skrev i en meddelelse:

> Du kan se filmen her (ved ikke om det kræver password):

Dum og plat som sædvanlig fra den kant.

/Mark.



C. Caspersen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 13-11-03 22:25

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb3c3e3$0$27432$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Dum og plat som sædvanlig fra den kant.

Hvorfor ?

/Caspersen

Som tror at Bjørn har abonnement og adgang til alle artiklerne. Hvilket ikke
er sikkert alle andre har.



René Lønstrup (13-11-2003)
Kommentar
Fra : René Lønstrup


Dato : 13-11-03 22:35

C. Caspersen wrote:
> Som tror at Bjørn har abonnement og adgang til alle artiklerne.
> Hvilket ikke er sikkert alle andre har.

Det har jeg heller ikke (abonnement), men jeg kan godt se klippet.. - Det
åbner godt nok i en popup, så hvis du har en popup-killer installeret, er
det meget sandsynlig at den stopper legen...


--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet
min email: se om du kan regne dén ud..



Vestman (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 13-11-03 22:46

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse
> Det har jeg heller ikke (abonnement), men jeg kan godt se klippet.. - Det
> åbner godt nok i en popup, så hvis du har en popup-killer installeret, er
> det meget sandsynlig at den stopper legen...

Der er altså et link til filmen på Berlinske-siden...

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Ukendt (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-11-03 22:40


"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
news:bp0sp1$k8a$1@sunsite.dk...
> "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Som tror at Bjørn har abonnement og adgang til alle artiklerne.
Hvilket ikke
> er sikkert alle andre har.

Det har jeg, men kan dog se at andre uden problem kan se klippet
alligevel.

Jeg synes det rammer meget godt, da man nok aldrig glemmer et dødsuheld
og det uanset hvordan det end er sket.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



drukqs (14-11-2003)
Kommentar
Fra : drukqs


Dato : 14-11-03 11:36

Jeg tror ikke folk tænker på reklamer når de er fulde. Hvis de har tænkt sig
at køre i bil, efter de har drukket, så gør de det! Det er også en rimelig
plat og ligegyldig reklame. De eneste trafik reklamer der har fået mig til
at overveje min hastighed visse steder, er dem hvor det hele foregår
baglæns, i slowmotion.

"Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote in message
news:3fb3a2f3$0$27459$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=376556/
>
> "TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen ikke
vil
> bringe et tv-spot med unge fartbøller.
> Beslutningen om ikke at sende reklamefilmen 'Dead Man Walking' møder
kritik
> fra flere kanter, herunder fra TV 2's andre annoncører, skriver
MediaWatch.
> Synoptiks marketingdirektør, Sanna Suvanto-Harsaae, skriver i en e-mail,
at
> hun er bekymret over TV 2's beslutning om ikke at vise filmen. TV 2's
salgs-
> og marketingdirektør Flemming Rasmussen undrer sig over kritikken. Han
> forklarer, at TV 2 kun vil hjælpe annoncører og ikke skabe restriktioner.
> Reklamebureauet Leo Burnett har produceret filmen for Rådet For Større
> Færdselssikkerhed."
>
> -----
>
> Bare til orientering...
>
>
> --
> Venligst,
> Lars Vestman
> www.vestman.subnet.dk
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste