VW Polo 3d. C st.car
Fra : Rene

Dato : 11-11-03 16:03

Hej jeg vil gerne vide hvordan man kan se hvor stor ens motor er i denne
bil, hvor sidder motor nummert hvis man kan se det ud fra det, der er manual
chocker på hvis det kan fortælle noget.

hvor langt kan sådan en bil køre på en liter benzin normalt, syntes ikke den
går mere end 10km på en liter det er ikke meget.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 23:42

"Rene" <nothxdude@gratiz.zzn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> går mere end 10km på en liter det er ikke meget.

Motornummeret står påmotorblokkens forside, som regel lige under
toppakningen.
Den står også på den hvide PR seddel som sidder i baggerummet.
Men det forudsætter jo at det er den orginale motor der sidder i.

Aflæs motornummeret så skal jeg fortælle dig hvilken motor det er.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk