Audi til fodspoldspillere
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-11-03 14:38

Nyt fra Audi PR-maskine:

Real Madrids stjernespillere kunne for yelig vælge i Audiprogrammet, da de
skulle have firmabiler.

Anfører for Real Madrid, Raúl, og hans kollega, Ronaldo, valgte den
kraftfulde Audi RS 6 quattro, som med sine 450 hk er den kraftigste i Audis
program. Det tager blot 4,7 sek. for V8-biturbo motoren at accelerere fra
0-100 km/t.

Midtbanespilleren, Figo, valgte derimod Audi A8 4.2 quattro - Audis flagskib
med tekniske detaljer som aluminiumskarrosseri og elektronisk reguleret
luftaffjedring.

Den mest populære Audi blandt Real Madrids spillere er dog topmodellen i
A4-serien, den 344 hk stærke Audi S4 quattro, som 12 spillere valgte.

--
Jan W Nielsen

Fra : Emil Jensen

Dato : 11-11-03 18:19

Bare jeg dog havde trænet lidt mere fodbold

Mvh

Emil

Fra : Klaus G.

Dato : 11-11-03 19:18

> Bare jeg dog havde trænet lidt mere fodbold

Eller køre racerbil, Tom Christensen fik, da han kørte for Audi, en fin
S8...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-11-03 19:21

On Tue, 11 Nov 2003 19:17:38 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> Tom Kristensen fik, da han kørte for Audi, en fin S8.

Jeg talte med ham om firmabilerne ude på KTI - han var holdt op med at
lægge mærke til, hvilken eksakt model han fik udleveret. Der kom
nemlig en ny bil hver 3. måned (passede med serviceeftersynene...)

/Mogens

Fra : Klaus G.

Dato : 12-11-03 11:08

> Jeg talte med ham om firmabilerne ude på KTI - han var holdt op med at
> lægge mærke til, hvilken eksakt model han fik udleveret. Der kom
> nemlig en ny bil hver 3. måned (passede med serviceeftersynene...)

Ja, hvorfor ikk? :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-03 22:15

> [...]
> program. Det tager blot 4,7 sek. for V8-biturbo motoren at accelerere fra

Den havde jeg nok også valgt, hvis jeg skulle bruge en større bil.

Ellers nok en TT...

--
Mvh. Morten Fruergaard