Instruktionsbog til Ford Galaxy
Fra : cazonmobil_w

Dato : 11-11-03 13:36

Hej alle

er der nogen der ligger inde med en instruktionsbog til en Ford Galaxy fra
6. måned 2000 1,9 tdi (90 HK)?

Hvis, så vil jeg gerne låne/købe eller hvad vi nu kna finde ud af!

Carsten

PS: mangler også et "ur og pumpe sæt" til oliefyret så det kan benyttes når
motoren er slukket!

cdeFJERN@mail.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 13:37

Hej!

cazonmobil_w wrote:

> PS: mangler også et "ur og pumpe sæt" til oliefyret så det kan benyttes når
> motoren er slukket!

Benyt venligst et markedsforum til køb/salg i.e. news:dk.marked.privat.bil

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 14:03

> --
> Mvh, Kim Voss Schrader (aktiv skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Hov den nyhedsgruppe er ikke i min liste fra TDC

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 15:13

Hej!

Tom wrote:

> Hov den nyhedsgruppe er ikke i min liste fra TDC

Jeg mailer dig lige adressen til min private newsserver

Fra : cazonmobil_w

Dato : 11-11-03 14:29

">

> Benyt venligst et markedsforum til køb/salg i.e. news:dk.marked.privat.bil

Tak Kim. Den er nu i omtalte gruppe... jeg føler mig allerede som et bedre
menneske!

Tak igen

Carsten