Højttaler til Volvo V40 STC 2003
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-03 21:17

Hejsa!

Jeg står og mangler nogle højttalere til omtalte bil, men kan ikke finde
nogle i rette mål.. det er dem som sidder omme bagagerummet i stolpen.

Jeg har målt hullet til at være 11,5 cm i diameter, men kan kun finde
højttalere på enten lidt mindre eller lidt over.

Der er også plads til en mindre subwoofer i den ene side, men der kan jeg
ikke få gitteret af, så ved ikke lige hvad målene er der. Måske nogle af
jer har en bil magen til?

Prisen hos Volvo ligger på et par tusinde kroner for de små til stolperne..
(

Hvad siger panelet?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-11-03 21:25

On Sun, 09 Nov 2003 21:16:47 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

>Hvad siger panelet?

At du skal over i teknik.lyd.bilstereo

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-03 21:31

Mogens Knudsen wrote:

> At du skal over i teknik.lyd.bilstereo

De ved noget om bilstereo og ikke en klap om biler, så derfor stillede jeg
det her Det er ikke et teknisk spørgsmpål ang. bilstereo som sådan, men
hvor man finder noget som passer i omtalte bil

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-11-03 21:40

On Sun, 09 Nov 2003 21:30:38 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

>De ved noget om bilstereo og ikke en klap om biler, så derfor stillede jeg
>det her. Det er ikke et teknisk spørgsmpål ang. bilstereo som sådan, men
>hvor man finder "noget" som passer i omtalte bil.

Dine spørgsmål drejer sig ht'ere, som jeg læser det.
Jeg er kold i r**** angående gruppevalg og baggrunden for dét.
Mit advice blev KUN givet, at du skulle få hurtig hjælp.

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-03 21:46

Mogens Knudsen wrote:

> Dine spørgsmål drejer sig ht'ere, som jeg læser det.

Ja til en bestemt bilmodel... deri ligger forskellen. Det handler mere om
bil end om teknikken i bilstereo.

> Jeg er kold i r**** angående gruppevalg og baggrunden for dét.

Okay... det burde du så ikke være. Jeg fortæller bare hvorfor jeg postede
her og hvorfor jeg IKKE er forkert på den.

> Mit advice blev KUN givet, at du skulle få hurtig hjælp.

Takker, men kender skam udemærket godt til begge grupper Så hop op på
hesten igen og fortsat god søndag!!

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-11-03 22:05

On Sun, 09 Nov 2003 21:45:57 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

>Okay... det burde du så ikke være. Jeg fortæller bare hvorfor jeg postede
>her og hvorfor jeg IKKE er forkert på den.

Tidligere tråd:
Et lille spørgsmål i dette forum, er der nogen der har erfaring med
hvilke højtalere Volvo bruger i bagstolperne ? Volvo har selvfølgelig
en løsning på dette, men som altid er det ikke den billigste, så
derfor er der nogen der ved hvilke mærke de bruger
Mvh Claus jensen

Volvos originale højttalere er Nokia....! Jeg har selv eftermonteret
JBL over det hele i mon S40...billigere og bedre end Volvo sikkers
kunne have gjort det....
Ang. dit spørgsmål så er der lidt hjælp her:
www.mobiletoys.com/partners/jbl/v_details.asp?RECORD=6067&MAKE=50&MODEL=V40&YEAR=2000
Mvh Abel

>FUT: dk.admin.netikette

Hvorfor nu dét?

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-03 22:57

Mogens Knudsen wrote:

> Volvos originale højttalere er Nokia....! Jeg har selv eftermonteret
> JBL over det hele i mon S40...billigere og bedre end Volvo sikkers
> kunne have gjort det....

Tak - det var lige hvad jeg skulle bruge.

Fra : Paw Jensen

Dato : 10-11-03 14:08

Vi har også med stort held monteret VDO i en bil, magen til din.

Paw

www.uniq-import.dk

Fra : l a r s

Dato : 10-11-03 17:32

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og mangler nogle højttalere til omtalte bil, men kan ikke finde
> nogle i rette mål.. det er dem som sidder omme bagagerummet i stolpen.

Mener at huske at Pioneer er leveringsdygtige i "skæve" størrelser.

....jeps, du finder dem her:
http://www.pioneer.dk/no/product_overview.jsp?category_id=201&__QType_UNI_CF_SW=1&taxonomy_id=25-132

--
Lars