Ejer registrering ?
Fra : Jake Stensgaard

Dato : 09-11-03 19:38

Har lige solgt min Elskede BMW for 2 mdr siden.. Men jeg har ikke hørt noget
fra min forsikring..

Så jeg ville lige checke at den nu også ER blevet omregistreret..

Findes der en HP hvor man kan checke det på ??

Jake

Fra : alexbo

Dato : 09-11-03 19:44

"Jake Stensgaard" > skrev

> Så jeg ville lige checke at den nu også ER blevet omregistreret..

Forsikringen kan godt tage tid, men du burde have hørt fra centralregistret.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jake Stensgaard

Dato : 09-11-03 19:46

ok...

Kan jeg checke det med central registret online ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-11-03 19:53

"Jake Stensgaard" <Uldumdude@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ok...
>
> Kan jeg checke det med central registret online ?

Nej. Men du kan prøve at tage kontakt til motorkontoret.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-11-03 19:56

On Sun, 9 Nov 2003 19:52:31 +0100, "Morten Fruergaard" <mit
fornavn@mit efternavn.com> wrote:

> [...]

Når man har solgt sin bil, ringer man umiddelbart efter til sit
forsikringsselskab og siger dét til dem. Derved giver du køberen max.
3 uger til at få tingene bragt i orden, ligesom du er sikker på at få
dine forsikringspenge retur (dét, du har tilgode)

Enig.

/Mogens

Fra : alexbo

Dato : 09-11-03 19:57

"Jake Stensgaard" skrev

> Kan jeg checke det med central registret online ?

Nej, men du må jo vide om de har skrevet til dig.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jake Stensgaard

Dato : 09-11-03 20:05

Jeg har ikke hørt noget fra centralregistret. Har prøvet at kontakte køber,
men han vil ikke snakkes med..

Jeg prøver mit lokale motorkontor imorgen..

Fortsættes....