HRI - Hotel & Restaurations Indkøb A/S
Fra : Esben

Dato : 28-11-03 11:32

Jeg søger lidt information omkring HRI (www.hri.dk), jeg kender en der er
blevet ringet op af en deres konsulenter som gerne vil sælge ham et abb. til
HRI. Til deres hjemmeside, indkøbskatalog (som skulle blive sendt ud til
Hoteller og den slags) og service database. Jeg forholder mig lidt tvivlende
overfor værdien af denne service og søger derfor information fra firmaere
der er registeret hos dem, eller kender til dem..

Er det bare et fup firma som de telefonbog's selvskaber man af og til høre
om?

Jeg håber i kan få tid til lige at skrive et par linier om jeres erfaringer
med dem..

Med venlig hilsen

Esben

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-11-03 11:43

Esben wrote:

> [...]
> om?
>
> Jeg håber i kan få tid til lige at skrive et par linier om jeres erfaringer

Tjek svare til Morten, som skrev et indlæg den 20-11-2003 13:26. Subject
er "kende nogen dette firma".

mvh
Johan

Fra : Esben

Dato : 28-11-03 11:51

<snip>

> Tjek svare til Morten, som skrev et indlæg den 20-11-2003 13:26. Subject
> er "kende nogen dette firma".

Tak for det... Den havde jeg ikke lige set...

Med venlig hilsen

Esben

Fra : Per H

Dato : 28-11-03 12:20

On Fri, 28 Nov 2003 11:32:04 +0100, "Esben"
<hyber@hyber.dont-spam-me.dk> skrev:

> [...]
>om?
>
>Jeg håber i kan få tid til lige at skrive et par linier om jeres erfaringer

ja det er fup- hold dig væk fra dem, det er spild af tid og penge
Vh Per
icq 8212837