Inspiration
Fra : H.S.

Dato : 26-11-03 11:23

Hvor kan man få inspiration til hvilke produkter man skal sælge ?

Findes der nogle gode hjemmesider ?

Fra : René Løweneck

Dato : 26-11-03 16:35

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message
> Hvor kan man få inspiration til hvilke produkter man skal sælge ?
> Findes der nogle gode hjemmesider ?

Hva' med at slå de 2 ting sammen og sælge gode hjemmesider )

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS - Markedets mest søgemaskinevenlige CMS

Fra : H.S.

Dato : 27-11-03 13:07

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse
> "H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message
>
> Hva' med at slå de 2 ting sammen og sælge gode hjemmesider )

Det er der vist masser af folk der har mere forstand end mig. Hjemmesider er
jeg desværre ikke en 'haj' til.

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 26-11-03 19:13

--
"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få inspiration til hvilke produkter man skal sælge ?
Hej H.S.

Kunne du ikke tænke dig at blive selvstændig forhandler af modetøj til
kvinder?
Du har en avance fra 60 til 100 %.
Ingen risiko da der er 60 dages fuld retur ret.
Produkterne er meget nemme at afsætte.

Send mig en mail hvis du er interreseret, du kan også ringe på 74 632570.

mvh

Eskil Grønbek

Fra : H.S.

Dato : 27-11-03 13:45

"Eskil Grønbek" <emg@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Produkterne er meget nemme at afsætte.
>
> Send mig en mail hvis du er interreseret, du kan også ringe på 74 632570.

Du får lige en mail engang i aften.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-11-03 19:22

On Wed, 26 Nov 2003 11:23:17 +0100, "H.S."
<public@tele2adslSPAM.dk> wrote:

>Hvor kan man få inspiration til hvilke produkter man skal sælge ?

Hvad med bare at vælge nogle produkter indenfor en branche
som du kender noget til?
- evt. som du har en uddannelse i?

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : H.S.

Dato : 01-12-03 12:32

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med bare at vælge nogle produkter indenfor en branche
> som du kender noget til?
> - evt. som du har en uddannelse i?

Jeg er udd. indenfor IT - og det er jo nok en branche som er 'dækket' ret
kraftigt ind, ihvertfald mht. salg af IT produkter.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 28-12-03 23:44

H.S. wrote:

> Hvor kan man få inspiration til hvilke produkter man skal sælge ?
>
> Findes der nogle gode hjemmesider ?

En spand med sug?

http://www.suckbucket.com/

eller måske en folde-ud-teddybjørn?

http://www.teddy2cute.com/

eller topsy-tail?

http://www.topsytail.com/

eller piñatas som snakker?

http://www.talkingpinatas.com/Pinatas.htm

eller måske dette her kunne gøres salgbart?

http://www.bonsaikitten.com/

M.

Fra : H.S.

Dato : 29-12-03 12:21

Du får 5 point point for nogle okay forslag.
Men den med bonzai katten, den giver sug ikke point !