Besøgstæller?
Fra : hans

Dato : 24-11-03 18:38

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe en "kundetæller" altså en tingest der
tæller hver gang der går en person ind af døre?

Mvh

Bo

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-11-03 23:10

Prøv www.zipstate.dk
Jeg bruger den på flere sider og det fungere fint og så er den
gratis.

Tommy

--
jensen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-11-03 23:14

prøver lige igen www.zipstat.dk

--
jensen

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 24-11-03 23:22

>prøver lige igen www.zipstat.dk

Det var ikke til hjemmesider, tror jeg... Men til en fysisk virksomhed
med en dør (ligesom i busserne)

Adam

Fra : Jæger

Dato : 25-11-03 07:47

Det er ligesom en dør alarm der siger at der er nogen i forretningen, Den
skal så bare sættes til en tæller hvergang den får en impuls. Den vil også
tælle når nogen går ud men så er det bare at dele med 2.
Hvis der ikke er ophold mellem flere personer vil den kun tælle for en.
Det er rimelig simpelt at lave hvis man hasr lidt el-indsigt.

Poul

Fra : hans

Dato : 25-11-03 10:19

Hej
Jeg tænkte at der måske findes et sted hvor de kan købes?

Mvh
Bo

Fra : Jæger

Dato : 25-11-03 14:38

Mit bud er, at du kan kontakte en forretning der sælger elektronik
konponenter, De kan helt sikker råde dig, da jeg ikke tror, at det er noget
der umiddeltbart fås som en hel enhed.
Mvh

Fra : Idé-Sign

Dato : 25-11-03 16:16

> [...]
der
> tæller hver gang der går en person ind af døre?

Hej Bo,

Det kan du købe ved firmaet Dux - www.dux.dk.

De er vældig flinke, jeg har lige haft lejet én sådan tæller til en messe.

Mvh Søren

Fra : KJ

Dato : 26-11-03 00:36

Idé-Sign <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> wrote:

> De er vældig flinke, jeg har lige haft lejet én sådan tæller til en messe.
>
> Mvh Søren

Må jeg spørge, hvad det koster at leje sådan en tæller?

KJ

Fra : Idé-Sign

Dato : 26-11-03 10:39

"KJ" <news3@SLETMIG.bifrostnet.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg spørge, hvad det koster at leje sådan en tæller?
>
> KJ

Vi gav vidst kr. 500,- + moms og fragt.

MVH Søren