CRM system Maximizer
Fra : Peter Hohnen

Dato : 21-11-03 18:08

Jeg har downloaded en DEMO af Maximizer ( 96 MB) så det tog lidt
tid....

Programmet ser meget interessant ud og kan godt håndtere ÆØÅ, men ikke
når man importerer Data fra et andet program. Er der nogen der kender
til danske brugere af programmet? eller et site ( ud over
Miximizer.com / maximizer.co.uk) der kan kaste lys over programmet.

Hvis dette ikke lykkes er jeg alternativt på jagt efter et andet CRM
system der er til at betale (<$200) og som kan håndtere danske
karakterer og postformater.
Hvad bruger i andre?

/Peter Hohnen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 22-11-03 19:25

Peter Hohnen wrote:

> Hvis dette ikke lykkes er jeg alternativt på jagt efter et andet CRM
> system der er til at betale (<$200) og som kan håndtere danske
> karakterer og postformater.

ChannelCRM (http://www.channelcrm.dk/) er dansk udviklet og temmelig
omfattende.

M.v.h.