Kontakt og salg på Internettet
Fra : OurSite Flemming Hei~

Dato : 20-11-03 01:46

Jo - det kan lade sig gøre at skabe kontakt og opnå salg via Internettet.
Det er den respons vi får fra vore kunder.

Et af værktøjerne kan være en hjemmeside, som topper ved søgning på
virksomhedens nøgleord. Dette skaber besøg på siden, og budskabet når ud til
interesserede, der selv har opsøgt det.

Vi beskæftiger os bl. a.med søgeoptimering. En søgning på Google med ordene
"markedsføring Internettet" peger på os - vi ligger nr. 1 af ca. 23.800
resultater - det er resultaterne der tæller!

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=markedsf%C3%B8ring+Internettet

Vi har dokumentation for placeringer mlm. nr. 1 - 7, hvor fundne resultater
er i størrelsesordenen 200.000 - 800.000.

Vi løser store såvel som mindre opgaver.

Henvendelser besvares kun ved direkte henvendelse pr. mail til
fh@oursite.dk eller på tlf. 75 66 22 20 i almindelig forretningstid. I mail
bedes oplyst firmanavn/kontaktperson samt telefonnummer.

Flemming Heiberg Munkøe

Oursite
Daugårdsvej 17
8732 Hovedgård
Tlf. 75 66 22 20
-------------------------------

fh@oursite.dk
www.oursite.dk

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 20-11-03 02:27

OurSite Flemming Heiberg wrote:

> Jo - det kan lade sig gøre at skabe kontakt og opnå salg via Internettet.
> Det er den respons vi får fra vore kunder.

Hej Flemming

Til en anden gang så bedes du ikke sende reklamer til denne nyhedsgruppe.
Gruppens fundats siger nemlig at den slags ikke er tilladt. Læs selv på
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv>.

--
Jonas Kongslund

Fra : OurSite Flemming Hei~

Dato : 20-11-03 08:17

Hej Jonas

Hvad er den korrekte plads for mit opslag.

Mvh.
Flemming

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 20-11-03 08:52

OurSite Flemming Heiberg wrote:
> Hej Jonas
>
> Hvad er den korrekte plads for mit opslag.

alt.dev.null

eller...

dk.opslag / dk.opslag.internet

mvh
Johan

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 18:10

> [...]
>
> Til en anden gang så bedes du ikke sende reklamer til denne nyhedsgruppe.
> Gruppens fundats siger nemlig at den slags ikke er tilladt. Læs selv på

Jonas - du er alt for flink
Jeg håber sandelig, at en "professionel" webdesigner ved, hvordan man
opfører sig på usenet. Som tidligere diskuteret her i gruppen, får han jo
desværre mast sit budskab igennem alligevel. Jeg har endda været inde på
oursite.dk for at se, hvad han var for en slyngel. Hvad kom der ud af det?
Han fik et hit på sin hjemmeside og fik altså et-eller-andet ud af
opslaget - og jeg fik sat citationstegn omkring professionel.

mvh

Thorsten

Fra : René Løweneck

Dato : 21-11-03 06:47

Hej Thorsten !

<Thorsten> wrote in message
> Han fik et hit på sin hjemmeside og fik altså et-eller-andet ud af
> opslaget - og jeg fik sat citationstegn omkring professionel.

Jamen så er alle jo glade )

René Løweneck
www.loweneck.dk