Momsafrunding?
Fra : Adam Nørregaard

Dato : 19-11-03 13:27

Davs,
Når jeg skal betale moms til T&S, bliver det så rundet op? Ex hvis jeg
skal af med 11.547,37, så bliver det 11.547,50 ?

Hvis jeg er helt galt på den - så hurra!, mener bare jeg har hørt at
der skal rundes op...

Adam

Fra : Karsten Madsen

Dato : 19-11-03 14:43

Adam Nørregaard wrote:
> [...]
> skal af med 11.547,37, så bliver det 11.547,50 ?
> Hvis jeg er helt galt på den - så hurra!, mener bare jeg har hørt at

Moms angives i hele kroner. Dit beløb bliver 11547. Der rundes ikke op, men
af.
Momsemor er lideglad med 1 kr. fra eller til.

/karsten

Fra : O. Hansen

Dato : 20-11-03 08:55

"Karsten Madsen" <6@drosselvejhund.dk> wrote in message

[...snip]
> Momsemor er lideglad med 1 kr. fra eller til.
[snip...]

Det er momsefar også.
/Ove

Fra : Karsten Madsen

Dato : 20-11-03 10:05

O. Hansen wrote:
> "Karsten Madsen" <6@drosselvejhund.dk> wrote in message
>
> [...snip]
> Det er momsefar også.

Nå, jeg har altid troet at det var momsemor og skattefar
/karsten