SAP
Fra : Neo

Dato : 18-11-03 10:48

Hej Alle

Jeg skal til at investere i et nyt lager/økonomi program til min virksomhed

SAP er et af alternativerne.

men ... er der nogen her der har erfaringer med SAP ?

Hvad er jeres opfattelse af programmet ? ... i grove træk !

Mvh Neo

Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-11-03 22:47

Neo wrote:

> [...]
>
> men ... er der nogen her der har erfaringer med SAP ?
>
> Hvad er jeres opfattelse af programmet ? ... i grove træk !

Min opfattelse er, at SAP ikke er et "program", men en platform til
at bygge et system, der kan understøtte en forretningsmodel.

Hvilken type/størrelse virksomhed skal det bruges til?

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Neo

Dato : 19-11-03 23:55

> Hvilken type/størrelse virksomhed skal det bruges til?
>
> M.v.h.
>
> Jonathan

En produktionsvirksomhed med ca. 30 ansatte

Neo

Fra : Jonathan Stein

Dato : 22-11-03 19:11

Neo wrote:

> En produktionsvirksomhed med ca. 30 ansatte

Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at skrive mere specifikt om
virksomheden, men det er altså ikke muligt at give et tilnærmelsesvist
kvalificeret bud på jeres behov.
Min umiddelbare fornemmelse er dog, at SAP vil være et voldsomt overkill.

Fra : Kenneth K

Dato : 22-11-03 10:27

Har du kigget på Navision Axapta, dette kunne være et godt alternativt til
SAP.

Kenneth