Bogøring af køb af domæne i udlandet
Fra : Casper Bang

Dato : 15-11-03 12:37

Hej,

Jeg har købt et .net domæne hos tera-byte.com

Når jeg ser beløbet trukket fra mit dankort, vil jeg da simpelt hen bare
kunne trække beløbet i DKK fra som en hvilken somhelst anden omkostning,
eller er der specielle regler ved køb i udlandet?

Det er et enkeltmandsfirma

tak
~Casper

Fra : Hans²°³°

Dato : 15-11-03 13:59

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne trække beløbet i DKK fra som en hvilken somhelst anden omkostning,
> eller er der specielle regler ved køb i udlandet?

Det skal på markedsføringskontoen ;.-)

Fra : Casper Bang

Dato : 15-11-03 19:54

> Det skal på markedsføringskontoen ;.-)

hmm... det er et internetfirma; alt der bliver solgt er direkte i
forbindelse med det domæne. Det går vel ikke under salgsfremmende
omkostninger...

Fra : Dan

Dato : 16-11-03 08:54

> Det skal på markedsføringskontoen ;.-)

Narj, det skal vel på konto for "Telefon og Internet"

mvh.,
Dan

Fra : Dan

Dato : 16-11-03 08:55

> [...]
> kunne trække beløbet i DKK fra som en hvilken somhelst anden omkostning,
> eller er der specielle regler ved køb i udlandet?

Du bogfører det bare med det beløb i DKK som du ser på udtoget.

mvh.,
Dan

Fra : Casper Bang

Dato : 16-11-03 10:30

> Du bogfører det bare med det beløb i DKK som du ser på udtoget.

ok, tak :)