ACN
Fra : Maria

Dato : 11-11-03 22:43

Nogen som kender til dette?

http://www.acneuro.com/den/resize.htm

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 00:37

Hej Maria

I have had problems with ACN in the beginning of this year. We had our phone
subscription with TDC, but suddenly started recieving regninger from ACN.

We simply didn't pay them of course, and sent them back to sender.

A little while later, TDC contacted us. They wanted to know if we didn't
want to stay with them, because they could see we had "chosen" a different
telecom company.

It took nearly 4 months to make TDC clear that we wanted to stay with them,
and to ACN that we didn't want their service.

In the end I gave TDC my written permission to disconnect our ACN
subscription.

We have no idea what gave ACN any clue that we wanted their service.

I think they are originally based in Amsterdam, and they have a phone number
in Denmark that looks suspicisciously a lot like TDC's! Very strange. (TDC
is usually something like 80 80 40 30. ACN's was something like 80 80 40
19.)

So, unless you CHOOSE for ACN, just ignore them.

Hope this helps.

Jeroen

newsryhs9djcv45exk@news.tele.dk...

Fra : Maria

Dato : 12-11-03 09:15

Så ville det være rart hvis folk svarede på dansk, når man er i en dansk
nyhedsgruppe!!

mvh.
Maria

Fra : Leonard

Dato : 12-11-03 10:27

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote:

>Så ville det være rart hvis folk svarede på dansk, når man er i en dansk
>nyhedsgruppe!!

Tjah, alternativet er jo nok at du ikke får noge svar, hvis svareren
kun kan skrive på engelsk.
Men kan du overtales til at lære lidt om at citere og klippe i det du
svarer på - se linket i min signatur.
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 19:36

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryimiyqqv45exk@news.tele.dk...
> Så ville det være rart hvis folk svarede på dansk, når man er i en dansk
> nyhedsgruppe!!
>
> mvh.
> Maria

Det var så en udtalelse, der kom bag på mig! Hvad har du gang i?!
Manden gav dig et svar, og hvis du ikke taler engelsk på et niveau, der er
tilstrækkeligt til at forstå indholdet i svaret, skulle du nok bruge din
fritid på at færdiggjort folkeskolen i stedet for at bekymre dig ACN.

Anders

(der er vældig fortørnet - tænk dig, det indlæg har manden måske brugt 20
minutter på!)

Fra : Maria

Dato : 12-11-03 21:42

> [...]
>
> Anders
>
> (der er vældig fortørnet - tænk dig, det indlæg har manden måske brugt 20

Du må undskylde meget, men jeg kan ikke gøre for jeg er sprog-spadser!! -Vi
kan fandme ikke være lige god til sprog alle sammen. Tja gøre folkeskolen
færdig... ja det jeg gjorde sørme i 1996!!!!!

Maria

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 12-11-03 20:47

Maria wrote:
> Så ville det være rart hvis folk svarede på dansk, når man er i en dansk
> nyhedsgruppe!!

Og lige til de tungnemme. En hurtig oversættelse for Maria's skyld.

Jeg havde et problem med ACN i begyndelsen af dette år. Vi havde vores
telefonabonnement hos TDC, men pludselig begyndte vi at modtage
regninger fra ACN.

Vi betalte dem selvfølgelig ikke, men sendte dem tilbage til afsenderen.

Kort tid efter kontaktede TDC os. De ville gerne vide hvorfor vi ville
opsige aftalen med dem, da de kunne se at vi havde "valgt" et andet
telefonselskab.

Det tog næsten 4 måneder at før TDC var klar over at vi ønskede dem som
telefonselskab, og før ACN fandt ud af at vi ikke ønskede deres service.

Til slut gav jeg en skriftlig tilladelse til TDC, hvor jeg gav lov til
at de kunne afbryde ACN abonnementet.

Vi aner ikke hvem eller hvad der gav ACN den opfattelse at vi ønskede
deres service.

Jeg tror de er oprindelig baseret i Amsterdam, og de har et
telefonnummer i Danmark der ligner mistænkelig meget TDC's. Meget
underlig. (TDC's nummer er typisk noget ligende 80 80 40 40. ACN's var
noget ligende 80 80 40 19).

Så, hvis du ikke VÆLGER ACN, så ignorer dem blot.

Jeg håber dette hjælper.

Hans navn.

Og for en anden gangs skyld Maria. Vær glad for nogle overhovedet gider
at hjælpe dig. Især hvis den er en sådan attityde du render rundt med...
Jeg er sikker på at Jeroen gjorde det for at hjælpe dig, og ikke for at
irritere dig. Så det burde du værdsætte.

mvh
Johan

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 21:22

Mange tak for oversættelse Johan ;)

Det skulle bare har været lidt for anstrængende hvis jeg skulle hav skrivet
de hele på Dansk ;) Det går bedre og bedre med min Dansk (håber jeg) men
hvis det kommer an på mere vigtigt ting, så skriver jeg hellere på Engelsk.

Undskyld Maria :P

MVH

Jeroen

Fra : Maria

Dato : 12-11-03 21:46

Wed, 12 Nov 2003 21:21:57 +0100, Littleboy <littleboy_at_emp3mail.com>
skrev:

> [...]
> de hele på Dansk ;) Det går bedre og bedre med min Dansk (håber jeg) men
> hvis det kommer an på mere vigtigt ting, så skriver jeg hellere på

Hej Jeroen.

Det er helt i orden, der er andre i gruppen som kan oversætte for mig, så
går det vist.

Maria

Fra : Maria

Dato : 12-11-03 21:45

> [...]
> Jeg er sikker på at Jeroen gjorde det for at hjælpe dig, og ikke for at
> irritere dig. Så det burde du værdsætte.

Hej Johan.

Mange tusind tak for hjælpen.

Hmm... Jeg havde ellers hørt at ACN var sted/job hvor man kunne tjene
penge....men det er det ikke vist hvad jeg forstår her.

Maria

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 22:31

Hej Maria

Jeg vil gerne tilføje, at jeg er 100 % sikker på, at det logo vi har
modtaget på vores breve fra ACN, er præcis de samme som på det link, du
sendte. Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at vi taler om det samme
selskab.
Udover vores problemer med ACN har vi ikke haft mere kendskab til dem, så
det muligt, at vores problemer med dem, er et særtilfælde.

mvh Jeroen (skrevet af min kæreste)

newsryjk8yiyv45exk@news.tele.dk...

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 12-11-03 23:14

Maria wrote:

> Mange tusind tak for hjælpen.
>
> Hmm... Jeg havde ellers hørt at ACN var sted/job hvor man kunne tjene
> penge....men det er det ikke vist hvad jeg forstår her.

Jah og nej. Man kan jo tjene penge alle tider. Det handler primært
omkring salgsevner og hvor vidt man har de rigtige kontakter.

ACN er et MLM opbygget telefonselskab. Altså reelt set får du mulighed
for at sælge telefonabonnementer til forskellige folk. Din indtjening er
så baseret ud fra hvor meget dine kunder ringer.

Hvis du vil ind i ACN så vil jeg nok vælge en af de i forvejen
etablerede netværk af sælgere. Det kunne f.eks. være http://www.gvt.dk

Hvorvidt du kan tjene penge på ACN. Du skal i hvert fald ikke regne med
du tjener penge fra første dag. Du skal have gode kontakter - eller
kunne sælge sand i Sahara.

Men hvis man savner noget at rive i, kan det aldrig tage skade.

Søg eventuelt videre på google.dk. Dog tror jeg det kan skabe lidt
problemer, hvis din engelske ikke er det stærkeste - da ACN i høj grad
er en international orienteret forretning.

mvh
Johan

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 10:44

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja. Noget specifikt du vil vide?
(PS: Det høre til i dk.erhverv.direkte-salg, de har også været oppe og vende
i dk.forbruger for kort tid siden)

--
Mvh, Thomas Andersen

Tjen penge på salg af moderigtigt kvalitets tøj.
http://trendzetter.1go.dk