Bekymring
Fra : X

Dato : 11-11-03 13:49

På vejne af mit firma (ønsker ikke at oplyse firmanavn), vil jeg gerne
udtrykke en hvis bekymring, hvis nogen får en opringning fra
Andelsportal.dk. De har en flot hjemmeside, osv. Det ser ud til de går efter
nystartede firmaer og deres fremgangsmåde minder meget om annoncesalg i
telefonbøger, osv som man har set i fjernsynet. Se disse links for
yderligere information:

På samme adresse ligger følgende firmaer:

www.danskdetail.dk
www.andelsportal.dk

I begge firmaer er Jess Krelskov og Martin Borgstrøm nøgle personer. Og, alt
hvad der rimer på AB Grouppen klinger ikke af seriøsitet. Se eksempelvis
DanskDetail.dk og klik på Hvem er hvem. Her ser det ud til at alle de stor
støtter op om deres hjemmeside. Det gør de ikke!!!

De er annoncesælgere og intet andet!

Se følgende links:

Utilfredshed med DanskDetail.dk:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=EgjI9.60971%24HU.4214402%40news010.worldonline.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Ddanskdetail%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda

Jess Krelskov der søger Salgskontor i Spanien:
http://www.zapin.net/forum/show.asp?id=115&fid=15&tid=0

Fra : Lykke

Dato : 11-11-03 22:23

hvad er din bekymring??????
du ser da ud til at ha´ lugtet lunten!

fremover skal du bare gå disse sælgere på klingen, spørg om alt - og de
sveder, fordi de er kun skolet til at sælge og svare som følge af deres egne
spørgsmål.
det går helt galt når du forlanger navn + adr. på kontaktperson, chef, base
osv. sælgerens baggrund for at kontakte dig, med hvilken ret, og specielt
også hvor de har fundet dig.

flere gange har de slutte af med, "vi har vist ikke mere at tale om!" el.
"det ser ikke ud som om, vi kommer videre i dit firma"
-og jeg storjubler og har måske ovenikøbet haft det sjovt i 20 min.