Tomcat 4.1.29 og Content-Type
Fra : Michael Legart

Dato : 24-11-03 14:07

Hej

Fra en servlet kalder jeg response.setContentType("application/pdf")
og sender en PDF fil. De fleste browsere viser saa PDF filen inline
og det er super.

I Tomcat < 4.1.29 sendes:

, men fra 4.1.29 sendes:

Det lader dog ikke til, at Internet Explorer saa kan finde ud af at
det er PDF der modtages. I Mozilla Firebird virker det fint.

Jeg har proevet at kalde setHeader("Content-Type: application/pdf"),
men det der sendes fra Tomcat er stadig:

Nogen ideer til, hvad man saa kan goere?

/Michael

Fra : Michael Legart

Dato : 24-11-03 16:29

On 2003-11-24, Michael Legart <legart@daarligstil.dk> wrote:

> Det lader dog ikke til, at Internet Explorer saa kan finde ud af at
> det er PDF der modtages. I Mozilla Firebird virker det fint.

Det lader dog til at virke, hvis man ogsaa sender

med.

--
hestdesign.info - we put the hest in .com