Lave jar file med flere class filer
Fra : PNR

Dato : 23-11-03 21:56

Jeg er ved at prøve at signere en applet. Min applet bruger 2 klasser (har 3
class filer ialt). Så jeg skal vel lave en jar fil med af alle 3 class
filer, og signere denne. Jeg har leget lidt med denne tutorial
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/security1.2/toolsign/signer.html,
men den bruger kun en class fil.

Hvordan får jeg signeret min applet med 3 class filer (skal kunne connecte
til ftp og skrive på disk)

//Peter

Fra : Mads Andreasen

Dato : 24-11-03 19:13

"PNR" <pnr@mail.ikasths.dk> wrote in message
> [...]
> men den bruger kun en class fil.
>
> Hvordan får jeg signeret min applet med 3 class filer (skal kunne connecte

Hej Peter

Du bruger programmet "jar" (som følger med SDK'et). Det virker lige som zip
(faktisk så meget ligesom at en jar fil faktisk bare er en zip fil).
Derefter kan du bruger "jarsigner" til at signere din jar fil.

-Mads