Source til UML
Fra : Kristian Thy

Dato : 23-11-03 18:28

Hej

Jeg kender et par programmer (ArgoUML, BlueJ) der kan lave et
UML-diagram om til skelet-sourcekode. Er der nogen der kender
programmer der kan gøre det modsatte? Altså læse en .java fil og tegne
et UML-diagram derudfra.

Jeg har fået udleveret noget kode jeg måske kan bruge til et projekt,
og for at få et overblik havde jeg tænkt mig at tegne et UML-diagram
over den. Men hvis det kunne gøres automagisk...

\\kristian
--
PROGRAMMER, n.: a device for converting coffee into software.

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 23-11-03 18:53

Hej;

Together (http://www.togethersoft.com/) kan vist gøre det.

/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Kristian Thy

Dato : 23-11-03 20:15

Mads Orbesen Troest uttered:
> Together (http://www.togethersoft.com/) kan vist gøre det.

Oooh, det ser spændende ud. Også fordi den integrerer med Eclipse og
kan genkende Gang of Four patterns Men den er vist ikke ligefrem
gratis...

\\kristian
--
A: Top posters
Q: What's the most annoying thing on Usenet?

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 23-11-03 19:12

"Kristian Thy" <thy@it.edu> wrote in message
> [...]
> og for at få et overblik havde jeg tænkt mig at tegne et UML-diagram
> over den. Men hvis det kunne gøres automagisk...

Kan ArgoUML ikke det? I følge deres hjemmside understøtter ArogUML da
reverse engineering af kode.

/Anders

Fra : Kristian Thy

Dato : 23-11-03 20:06

Anders K. Olsen uttered:
> Kan ArgoUML ikke det? I følge deres hjemmside understøtter ArogUML da
> reverse engineering af kode.

Det vil jeg da lige kigge på. Jeg har ikke brugt ArgoUML så meget.

\\kristian
--
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft products.

Fra : Stefan L. Jensen

Dato : 24-11-03 17:38

> [...]
> og for at få et overblik havde jeg tænkt mig at tegne et UML-diagram
> over den. Men hvis det kunne gøres automagisk...

http://www.eclipseuml.com

// Stefan L. Jensen