Maksimal harddiskstørrelse?
Fra : Per Rønne

Dato : 29-11-03 08:30

Jeg har netop købt en ATA-harddisk til indsættelse i min G4. Efter
indsættelse opdager jeg, at dens kapacitet kun er på 127,86 G, selv om
den skulle være på 160G.

Har MacOS X en begrænsning på størrelse af partitions på 128G?

--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 29-11-03 08:35

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> [...]
> den skulle være på 160G.
>
> Har MacOS X en begrænsning på størrelse af partitions på 128G?

Det er en Maxtor hd, som den der i forvejen var/er i maskinen.

Og jeg ser at en anden har tilsvarende problemer med en hd på 200 G.
--
Per Erik Rønne

Fra : Anna

Dato : 29-11-03 08:43

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Det er en Maxtor hd, som den der i forvejen var/er i maskinen.
>
> Og jeg ser at en anden har tilsvarende problemer med en hd på 200 G.

Hej,

"en anden" er mig Nå men mit problem blev løst af sig selv da jeg
smed en fil over på harddisken - så viste den pludselig den rigtige
størrelse... Håber det samme sker for dig . Nu er der kun et problem
tilbage - Når disken mountes skifter den selv ikonet ud :( ... Mmmmmm...

mvh
Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/