Danske Netbank
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-11-03 01:00

Så ser det ud til at Danske Netbank er på vej. Dog ser det ikke ud til
at det virker endnu, men der er noget på sitet der indikerer at der er
ved at være hul igennem.

http://www.danskebank.dk/Link/Macforuds#anbefaling
http://www.danskebank.dk/Link/safaridebugger
--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 29-11-03 06:33

Henry Lerche Madsen wrote:
> Så ser det ud til at Danske Netbank er på vej. Dog ser det ikke ud til
> at det virker endnu, men der er noget på sitet der indikerer at der er
> [...]

Ah bah ?!?!?
De er da stadig totalt syge i hovedet !!!
Hvis det nu virker i Safari, når den udgiver sig for MSIE 5.22, så er
der jo ingen som helst grund til, at de har det snottede browsertjek på
serveren. Så *har* de jo kodet efter standarderne.

Jeg *har* heldisvis skriftet de fleste af mine konti over i Jyske Bank.
Den virker sgu uden problemer og uden at man skal sætte sin browser op
til at udgive sig for et af M$s underlødige produkter.

--
Bjarne D Mathiesen http://mozilla.mathiesen.info/
København N ; Danmark ; Europa

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-11-03 11:29

Bjarne D Mathiesen wrote:

> Ah bah ?!?!?
> De er da stadig totalt syge i hovedet !!!
Øhh det tror jeg nu ikke jeg kan vurdere, hvad har du af forudsætninger
for at vurdere det ??

Hvad er så dit problem ???

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 29-11-03 11:36

Henry Lerche Madsen wrote:

> Øhh det tror jeg nu ikke jeg kan vurdere, hvad har du af forudsætninger
> for at vurdere det ??

Det syge består i, at man åbenbart skal få Safari til at identificere
sig som MSIE 5.22 for at Safari kan bringes til at fungere. Det strider
mod hele grundideen i Internettet : et hvilket som helst operativsystem
og en hvilken som helst browser skal kunne få adgang til hvad som helst.
Danske Bank er en så stor spiller, at de uden problemer burde kunne leve
op til dette.

> Hvad er så dit problem ???

At jeg faktisk *stadig' er nødt til at have nogen af mine forretninger i
Danske Bank. Og at det i den grad pisser mig af at de lovede og lovede
og lovede at !nu! kom det snart, når bare lige ...

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-11-03 17:11

Ok så var det da heldigt at Apple fik Safari på markedet selv om den
heller ikke overholder alle regler.
Prøv lige at sætte dig i bankernes sted, Netscape er tvivlsom, Mozilla
er i konstant beta, IE bliver ikke opdateret længere, og så kommer Apple
pludselig med deres egen Safari.....

> At jeg faktisk *stadig' er nødt til at have nogen af mine forretninger i
> Danske Bank. Og at det i den grad pisser mig af at de lovede og lovede
> og lovede at !nu! kom det snart, når bare lige ...

Ja ok jeg er selv irreteret over det, men da verden nu engang er skruet
sådan sammen at man til stadighed ofte er nødt til at have en PC for at
kunne begå sig på mange sites og services, så kan man jo også have sin
netbank på den maskine.

Fra : Anna

Dato : 29-11-03 08:37

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Så ser det ud til at Danske Netbank er på vej. Dog ser det ikke ud til
> at det virker endnu, men der er noget på sitet der indikerer at der er
> [...]

Det var da interessant hvis de nu kommer med. Jeg kan bare ikke få det
til at virke ... æv

mvh
Anna
--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-11-03 12:16

> [...]

> Så ser det ud til at Danske Netbank er på vej. Dog ser det ikke ud til
> at det virker endnu, men der er noget på sitet der indikerer at der er

Har lige talt med kundeservice - det er "under udvikling", og altså ikke
klar endnu.

Men jeg klapper da i hænderne over at Danske bank endelig har indset, at
vi findes... (var i øvrigt den første her lokalt til at bruge deres
tidlige netservice (før browser-tiden på min SE'er))

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie