Firewire PC-CARD til ipod
Fra : Anders

Dato : 28-11-03 21:23

Hej.

Jeg skal åbenbart have fat i sådan et firewire kort til den ipod jeg har
tænkt mig at købe. Jeg har hørt at nogle kort ikke virker, og egentlig ville
det vel være sikrest at købe et kort af apple, men det koster 590 kroner,
hvilket er lidt i overkanten synes jeg. Er der nogen, der kender andre kort,
der virker med ipod? (jeg bruger windows)

//Anders

Fra : Mikkel U.

Dato : 29-11-03 01:00

Anders wrote:

> [...]
> hvilket er lidt i overkanten synes jeg. Er der nogen, der kender andre kort,
> der virker med ipod? (jeg bruger windows)

Hej Anders.
Jeg har også en iPod jeg bruger under windows.
Hvis du bor i København kan du kigge forbi ComputerButikken
på Falkoner Allé, hvor jeg købte mit til cirka 200 kroner.
Jeg husker desværre ikke mærket, det var et ret ukendt navn.
Ellers har Zitech også billige kort som efter sigende skulle virke fint.
Håber du finder ud af noget.
Mvh Mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein