Dronningens Gobeliner
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 26-11-03 22:01

Jeg har idag købt en ny udgivet cd-rom "Dronningens Gobeliner fortæller
Danmarks Historie" produceret af Netpeople, og ser til min store
overraskelse at den kan køre både på PC og MAC (Min. G3, OS8.6 - OS X
10.1.2 eller nyere).
Det er vist lidt af et særsyn idag.

M.v.h
Niels

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-11-03 22:32

Niels Jacobsen wrote:

> [...]
> Danmarks Historie" produceret af Netpeople, og ser til min store
> overraskelse at den kan køre både på PC og MAC (Min. G3, OS8.6 - OS X

Argh tror det er ved at vende igen..... men det er da GLÆDELIGT

--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-03 23:51

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Argh tror det er ved at vende igen..... men det er da GLÆDELIGT

Der er ogs Politikens Store Ordbog, som jeg VARMT kan anbefale. Hos mig
har den helt afløst Retskrivningsordbogen, der står henne i reolen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anna

Dato : 27-11-03 20:14

> Der er ogs Politikens Store Ordbog, som jeg VARMT kan anbefale. Hos mig
> har den helt afløst Retskrivningsordbogen, der står henne i reolen.

Hej,

Jeg kører selv Politikkens ordbøger gennem VPC sammen med de røde
ordbøger - dansk/engelsk, engelsk/dansk, tysk/dansk, dansk/tysk... er
der nogen der ved om de (eller nogle alternative ordbøger) findes til
Mac? (Helst X)... så ville jeg da blive meget glad

Mvh
Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Karen Seiersen

Dato : 26-11-03 22:56

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@TAENTREOoncable.dk> wrote:

> [...]
> Danmarks Historie" produceret af Netpeople, og ser til min store
> overraskelse at den kan køre både på PC og MAC (Min. G3, OS8.6 - OS X

For ca. 14 dage siden så jeg et indslag i TV 2 Lorry Øst, at disse
Hobeliner var udkommet på en CD-Rom og som blev vist på Amalienborg på
hele 2 iMac (lampe 17") samt iBooks flere stk's. Jeg blev også glædelig
overrasket !!!

På Nationalmuseet har de flere Mac's stående rundt omkring, som man kan
se slideshow på

Hej fra Karen

Fra : KC

Dato : 27-11-03 16:34

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@TAENTREOoncable.dk> wrote:

-----
> Det er vist lidt af et særsyn idag.

Jeg var en tur på Danmarks Friheds Museum. De sælger en - sikkert meget
interesant - CD, men ak kun til WinMaskiner

Er det så meget ekstra halløj der skal til for at køre begge platforme?
Indholdet er vel en mappe med div. tekst, en mappe med fotos - en med
lyde osv. Man skal kunne søge plus noget diashow.
Men det er måske ikke så enkelt... (for nogen)

mvh Kell

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 27-11-03 19:58

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@taentreooncable.dk> writes:
> [...]
>Danmarks Historie" produceret af Netpeople, og ser til min store
>overraskelse at den kan køre både på PC og MAC (Min. G3, OS8.6 - OS X

Det lyder glædeligt og interessant. Hvor kan jeg sende min mand hen og
købe den? Jeg kunne godt ønske mig den i julegave. Jeg er helt vild med de
gobeliner Jeg opholder mig i Norge lige indtil tæt på jul.

bedste hilsen Hanne

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 27-11-03 20:28

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
> Det lyder glædeligt og interessant. Hvor kan jeg sende min mand hen og
> købe den? Jeg kunne godt ønske mig den i julegave. Jeg er helt vild
> med de gobeliner Jeg opholder mig i Norge lige indtil tæt på jul.

Boghandleren kr. 299,-

M.v.h
Niels

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-11-03 08:59

> [...]
> købe den? Jeg kunne godt ønske mig den i julegave. Jeg er helt vild
> med de gobeliner Jeg opholder mig i Norge lige indtil tæt på jul.

Hvor nemt Tusind tak

bedste hilsen Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.