Afinstallere programmer??
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 26-11-03 10:15

Hej alle

Ja, jeg er ked af at sige det, men jeg er inkarneret pc bruger, og sidder nu
med en powerbook G4 17", og skal have afinstalleret et program. Jeg ledte så
efter programmet "tilføj / fjern programmer", men det findes jo ikke. Hvad
skal man gøre i mac verdenen for at fjerne et program?

Det drejer sig om programmet SoundTrack som jeg har fået installeret på min
masterdisk.

Bo

Fra : Karl Antz

Dato : 26-11-03 10:26

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
> skal man gøre i mac verdenen for at fjerne et program?
>
> Det drejer sig om programmet SoundTrack som jeg har fået installeret på min

.... du trækker programmet i papirkurven og tømmer denne - mere skal der
i de fleste tilfælde ikke til.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 26-11-03 10:31

> ... du trækker programmet i papirkurven og tømmer denne - mere skal der
> i de fleste tilfælde ikke til.

Hej

Ja, det var jeg også igang med igår, men var så bange for at det kun var en
genvej jeg slettede, og ikke selve programmet.

Jeg prøver

Tak
Bo

Fra : Michael Holm

Dato : 26-11-03 15:24

> [...]
>
> Ja, det var jeg også igang med igår, men var så bange for at det kun var en
> genvej jeg slettede, og ikke selve programmet.

selve programmet er jo nok installeret i den mappe der hedder Programmer
(Applications) - samtidig skal du være opmærksom på at der også ligger
en hel masse lydfiler i en mappe der hedder : "Soundtrack Loops"
fylder rigtig meget
Denne mappe ligger højst sansynligt i din Dokument mappe.. ellers søg
efter den !
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk