Musik i ram-format?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-11-03 16:36

Hejsa

Jeg har brug for at høre nogle musikstykker på Amazon, men det er i
ram-format.

Kan jeg installere software, som gør at jeg kan høre det?

Har kigget på "Real One Player", men kan ikke finde download til Mac?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-11-03 16:55

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Kan jeg installere software, som gør at jeg kan høre det?
>
> Har kigget på "Real One Player", men kan ikke finde download til Mac?

Gå en tur til real.com og tryk på "Free RealOne Player" i øverste højre
hjørne. Det er en omstændig process da Real flere gange undervejs prøver
at vildlede dig til at købe deres købeudgave. Men hvis du er tålmodig
skal du nok finde den gratis udgave!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 23-11-03 17:18

Michael Tysk-Andersen wrote:
> [...]

linket er her:
http://www.real.com/R/RC.100103realhome_mac1_1_2_1_1.bodymain...R/realguide.real.com/r/https_.html?url=order.real.com%2fpt%2forder.html%3fppath%3dcpromac040702a%26type%3dmacbeta%26src%3d100103realhome_mac1_1_2_1_1
Sitet finder selv ud af at du bruger Mac.
--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-11-03 15:22

> [...]
> hjørne. Det er en omstændig process da Real flere gange undervejs prøver
> at vildlede dig til at købe deres købeudgave. Men hvis du er tålmodig

Tak for Jeres svar

Real One Player, er nu installeret og fungerer fint
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge