Firewire porte døde på G4 QS
Fra : Henrik

Dato : 21-11-03 14:34

Portene er døde, er der nogen der ved om evt. Macally firewire PCI kort
virker under OSX

Henrik

Fra : Morten

Dato : 22-11-03 01:58

On Fri, 21 Nov 2003 14:34:07 +0100, Henrik wrote:

> Portene er døde, er der nogen der ved om evt. Macally firewire PCI kort
> virker under OSX

praktisk talt ethvert kort duer

--
morten

Fra : Henrik

Dato : 22-11-03 10:49

On 22/11/03 1:57, in article pan.2003.11.22.00.57.32.489590@reippuert.dk,
"Morten" <spam@reippuert.dk> wrote:

> praktisk talt ethvert kort duer

Jeg fik låning på at jeg kunne afhente et Macally inde i hos Officeline, men
de havde ikke modtaget så jeg kunne først hente det mandag hmmmm.

Så tog jeg en tur ned i byen og fandt et DIGITUS connect PCI kort, hjem igen
og monteret det og efter ca. 6.min efter jeg havde boot up begyndte mine
drev at komme frem på skærmen??? 6 min. Men min printer med firewire port
virker ikke. Jeg kan ikke få forbindelse med den via firewire, virker fint
på USB2, Firewire porten på printeren har jeg testet om virker på en anden
maskine og den er ok, nogen idé om hvorfor drev virker og ikke en printer?

Måske jeg skal prøve med Macally?

Henrik