/
Forside
/
Teknologi
/
Hardware
/
Grafikkort
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Grafikkort
#
Navn
Point
1
tedd
11444
2
Manse9933
3657
3
Fijala
2911
4
peet49
2571
5
refi
2390
6
pallebhan..
1955
7
strarup
1945
8
phg1
1758
9
Klaudi
1571
10
transor
1240
HSR (Hidden Surface Removal) TIl GEFORCE "~
Fra :
Fat animal
Dato :
17-04-01 00:35
man har nu set 3dfx udnytte HSR , til at få flere fps. faktisk så meget mere
at et v5 kan slå et gf2 ultra i q3a!! Kyro I/II benytter sig af det,
hvilket også medfører at det klare sig så godt trods dets lave fillrate og
mem bandwidth!!!......
Det jeg gerne vil vide er om HSR ligger skjule i NV.drivere og hvis dette er
tilfældet hvordan det enables?
Kommer NV til at bruge HSR?????
på forhånf tak Fat animal
DarkJedi (
17-04-2001
)
Kommentar
Fra :
DarkJedi
Dato :
17-04-01 16:01
Jeg gik da ud fra at alle 3D-motorer bruger HSR, da det er så let at
implementere, og derfor ikke ligger i grafikkortet - det ville være spildt!
DarkJedi
DarkJedi (
17-04-2001
)
Kommentar
Fra :
DarkJedi
Dato :
17-04-01 17:00
Jeg mener også at OpenGL automatisk benytter HSR, så det burde ikke betyde
noget.
DarkJedi
Fat animal (
18-04-2001
)
Kommentar
Fra :
Fat animal
Dato :
18-04-01 04:11
Det gør det altså bare ikke, V5 5500 ser man et spring på 10-20 fps i q3a,
men hvis HSR måske er implementeret i quadro driveren , så kan man
modificere sit kort og derefter benytte sig af dem!
>
Søg
Alle emner
Teknologi
Hardware
Grafikkort
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177557
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408871
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.