Ny 20" iMac
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-11-03 19:50

Har I set den nye 20" iMac? Er den ikke lækker? Tre tommer mere, og den
kan dække hele væggen over mit skrivebord. Men heldigvis er der ikke
ændret på de andre. Jeg har jo bestilt en 17" til min mor, og den venter
vi spændt på. Jeg bestilte den forrige søndag. Jeg ved ikke, hvordan
Apple definerer "Leveringstid: 3-5 dage". Men det er nok ligesom, da jeg
for nylig bestilte Panther. Det minder lidt om begrebet
"ejendomsmæglermeter".
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 18-11-03 20:36

> Har I set den nye 20" iMac? Er den ikke lækker? Tre tommer mere, og den
> kan dække hele væggen over mit skrivebord.

Jov, sådan en må man da ha!

Først vil jeg dog overbevise mister Fogh om at SU'en skal hæves
anseeligt - min model, med mere diskplads, ekstra hukommelse, blåtand og
ekstremt lufthavns-kort kom til at koste 23,5 tusinde kroner!

Jeg synes dog ikke at den alt taget i betragtning er så forfærdeligt
meget større end 17'eren når man kigger på billederne på Apples side,
men det kan jo være at det ændrer sig når/ hvis man får lov at gramse på
en i virkeligheden...

- Jørgen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-11-03 22:15

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> [...]
> større end 17'eren når man kigger på billederne på Apples side, men det
> kan jo være at det ændrer sig når/ hvis man får lov at gramse på en i

Jeg ærgrer mig nu heller ikke over, at jeg lige har bestilt en 17" til
min mor. 20" fladskærm er altså stort. Det er noget af en vandring at få
musen fra den ene ende til den anden. Det eneste skulle være, hvis
tingene er lidt større på den. Det vil sige, at der er færre pixels pr.
arealenhed. Tingene er vist lidt små på 17" skærmen.

o<|
--
Henrik Münster
Esbjerg