database
Fra : henrik@woerskidespam~

Dato : 18-11-03 00:43

Jeg har "arvet" en database der vistnok er udviklet direkte på en Mac
engang, sandssynlivis i Phrasea. Desværre har jeg ikke kunne finde dette
program i en pc version. Desuden er databasen udviklet engang i midten af
90erne. Jeg har fået den overdraget som en DAT fil. Nu vil jeg
selvfølgelig gerne have den til at fungere på min Pc. Gerne i access.
Hvordan gør jeg. Importerer jeg den direkte går det helt galt. Nogle der har
et bud?

Med venlig hilsen

Henrik Woer

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-11-03 08:57

<henrik@woerskidespamereerdumme.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan gør jeg. Importerer jeg den direkte går det helt galt. Nogle der har

En Viewer har jeg fundet på
<www.inphotoweb.com/InternetConnection/IC_Html/SpaSoftware.Html>, men
ellers må der vel være hjælp at hente på <www.phrasea.com>. Jeg kender
intet til programmet