Panther
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 17-11-03 21:51

er der en der vil tage et billede af Panther, den til 1190 kr og maile
til mig, jeg har nemlig fået en version til 159 kr, og jeg vil
sammenligne disse to, da der ikke er kasse med til min version.

jeg har nemlig ikke brug for den til 159 kr, så jeg skal jo lige se hvad
jeg kan tillade mig at sælge den til

Med venlig hilsen
Rasmus

mail til mig på affer@REMOVEzikes.dk

hvor i selvfølgelig skal slette REMOVE

Fra : Michael Holm

Dato : 17-11-03 22:04

Rasmus Lauritsen <affer@REMOVEzikes.dk> wrote:

> [...]
> sammenligne disse to, da der ikke er kasse med til min version.
>
> jeg har nemlig ikke brug for den til 159 kr, så jeg skal jo lige se hvad

Cd 2 og 3 er nøjagtig magen til hinanden, men cd 1 er modificeret så den
kræver at du har OS X installeret i forvejen....

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-11-03 22:09

> [...]

> til mig, jeg har nemlig fået en version til 159 kr, og jeg vil
> sammenligne disse to, da der ikke er kasse med til min version.

Hvad mener du? Et billede af æsken?

> jeg har nemlig ikke brug for den til 159 kr, så jeg skal jo lige se hvad
> jeg kan tillade mig at sælge den til

Strengt taget kan du vel ikke tillade dig at sælge den. Du har jo byttet
din licens til 10.2 ud med en licens til 10.3 for et symbolsk beløb. Du
har vel stadig kun én licens til OS X. Dette er ikke sagt for at spille
hellig, men du skal blot være klar over, hvad det er, du sælger, og
hvilken risiko, du evt. løber.
--
Henrik Münster
Esbjerg