Hvorfor hakker iTunes ved import?
Fra : Peter Theglev

Dato : 17-11-03 11:41

Hey

Hvis jeg importer live-cd'er, hvor der på cd'en IKKE er pause mellem de
enkelte numre, ja så er iTunes rimelig ligeglad: Der kommer en
lillebitte pause mellem numrene og det er f**** irriterende.

Nogen løsninger?

/Peter

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-11-03 13:26

Peter Theglev <dk.edb.mac_peth@peoplegroup.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg importer live-cd'er, hvor der på cd'en IKKE er pause mellem de
> enkelte numre, ja så er iTunes rimelig ligeglad: Der kommer en

ja men den er ikke god. Du kan i Advanced sætte den til Join tracks,
hvilket så giver et track og UDEN hak, men tilgengæld kan du ikke længe
zappe i nummeret.

Det er klart en mangel i iTunes og jeg har forsøgt at løse problemet med
spørgsmål i snart alle Mac fora.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Theglev

Dato : 17-11-03 13:42

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> [...]
> zappe i nummeret.
>
> Det er klart en mangel i iTunes og jeg har forsøgt at løse problemet med

MEGAnedtur! Mailstorm til Apple, a.s.a.p!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-11-03 14:21

Peter Theglev <dk.medier.tv_peth@peoplegroup.dk> wrote:

> MEGAnedtur! Mailstorm til Apple, a.s.a.p!

Enig. iTunes er et af mine yndlingsprogrammer, men det er så fyldt med
fejl at man bliver irriteret over det hver gang man bruger det.

Laver man fx. en æble + i (info) på et nummer og retter i det, så er det
tit rettet tilbage igen et øjeblik efter.
--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Terje Rydland

Dato : 17-11-03 14:43

> Laver man fx. en æble + i (info) på et nummer og retter i det, så er det
> tit rettet tilbage igen et øjeblik efter.

Det har jeg aldri opplevd. Nå har jeg rippet nesten 2000 CDer - ca. 300
GB - og det der har jeg aldri sett.
Når skjer det?
Hvilket system?

Terje

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-11-03 15:56

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> Det har jeg aldri opplevd. Nå har jeg rippet nesten 2000 CDer - ca. 300
> GB - og det der har jeg aldri sett.
> Når skjer det?

Specielt når det er compilations CD'ere, hvor man gerne vil fjerne
Absolute Dance 24 i Album og i stedet skrive hvilket album nummeret
rigtigt kommer fra.

> Hvilket system?

OS X

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Terje Rydland

Dato : 17-11-03 17:17

> Specielt når det er compilations CD'ere, hvor man gerne vil fjerne
> Absolute Dance 24 i Album og i stedet skrive hvilket album nummeret
> rigtigt kommer fra.

Det gjør jeg hele tiden. Ripper klassiske plater og gir hvert verk ny
albumtittel slik at det blir enkelt å se i Finder hvilke verk jeg har.
Det du beskriver har faktisk aldri skjedd. Har aldri hørt om det fra
andre heller før nå.

Terje

Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-11-03 18:45

> Specielt når det er compilations CD'ere, hvor man gerne vil fjerne
> Absolute Dance 24 i Album og i stedet skrive hvilket album nummeret
> rigtigt kommer fra.

> OS X

Hvad betyder: compilations CD'ere??
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-11-03 18:48

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Hvad betyder: compilations CD'ere??

Opsamlings CD'ere, kalder sådan nogle almindelige danskere, som os to
det, Lone

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-11-03 16:51

In dk.edb.mac, [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> OS X

Hvilket sprog?

Kunne det have noget at gøre med om man kørte Danske eller Engelsk
version af OS'et?

Jeg har aldrig oplevet det nævnte problem, og har altid brugt Engelsk
som sprog.

"I went mad for a while,' said Ford, 'did me no end of good."

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-11-03 16:16

[2900] Jesper Haaber Gylling - jesper@gylling.net on 17/11/03 14:21 wrote:

> Laver man fx. en æble + i (info) på et nummer og retter i det, så er det
> tit rettet tilbage igen et øjeblik efter.

Det har jeg gjort ved ca. 10000 filer uden at opleve det du beskriver.

--
/peter

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-11-03 14:45

> Laver man fx. en æble + i (info) på et nummer og retter i det, så er det
> tit rettet tilbage igen et øjeblik efter.

Been there, bought the T-shirt.

Det sker også hver gang jeg retter i et nummer - på cden i iTunes
vinduet.

Flemming Rubini