Optage Outline lyden i OS X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-11-03 17:57

Jeg vil ger ne optage noget lyd i OS X, lige nu er det fra RealAudio men
det kunne for så vidt også være fra et andet andet program.
Findes der et stykke software som man optage lyd fra lineout og her
mener jeg den /de lyde som kommer ud af højtalerne ???

--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Terje Rydland

Dato : 16-11-03 18:09

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> Findes der et stykke software som man optage lyd fra lineout og her
> mener jeg den /de lyde som kommer ud af højtalerne ???

Et er Audio Hijack. Du finner det sikkert på www.versiontracker.com.
Det finnes flere, men Audio Hijack skal i hvert fall fungere greit.

Terje

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-11-03 18:56

Terje Rydland wrote:

> Et er Audio Hijack. Du finner det sikkert på www.versiontracker.com.
> Det finnes flere, men Audio Hijack skal i hvert fall fungere greit.
>
> Terje

Tak den prøver jeg lige..

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-11-03 20:35

> [...]

> Findes der et stykke software som man optage lyd fra lineout og her
> mener jeg den /de lyde som kommer ud af højtalerne ???

Prøv med WireTap fra Ambrosia:
<http://www.ambrosiasw.com/utilities/freebies/>

mvh.
Kaj.